Games / Online Gaming

Johan

Beheerder
4,637
2
1,037
193
Sinds ik zelf weer totaal verslaafd ben geraakt aan gamen sinds ik Call Of Duty: Modern Warfare 2 heb ben ik wel benieuwd of er meer mensen (online) gamen hier..

ik speel op moment alleen dus COD MW2 en nogsteeds uit de oude doos Unreal Tournament (1999) dit beide op de PC, verder heb ik nog een Wii maar speel ik vrij weinig op!

als iemand een keer samen wilt gamen, mn steamaccount = [NL]*Johan

ben ook erg benieuwd naar de aankomende 2 need for speed titels en de nieuwe COD Black Ops (eind 2010)!
 
Online gaming doe ik wel alleen op de PS3-Console (The Best!) :mrgreen: :lol: NFS HP2, GRANTURISMO 5,COD BLACK OPS, NFS SHIFT II, TEST DRIVE UNLIMITED 2, zijn de games waar ik met smarten op wacht!

On the Ps3 my nick is enzolino aswell just add!
 
Nou, online speel ik eigenlijk nooit. Verder ben ik gewoon verslaafd aan Rollercoaster Tycoon 2 XD (op de pc).
Verder speel ik bij mn vriendin ook wel eens op de WII en dan COD MF :)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!