Fusee links voor Polo 6R

Hoi iedereen,

Ik wil mijn fusee links vooraan vervangen van mijn Polo 6R. Ik ben nu aan het zoeken naar een fusee van de sloop. Volgens veel slopen passen de fusees van een audi a1 ook op de polo. Nu vraag ik me af of de fusees van de polo gelijk zijn aan die van andere vag modellen die ongeveer de zelfde bouwjaren hebben. Vertrouw die sloophandelaren toch niet volledig :)

Een nieuwe fusee kost al snel 250€, die van de sloop 50-150, groot verschil dus!

dit zou het artikelnummer zijn: 6Q0407255AC
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6R Highline  1.6 TDI 
Als het artikelnummer hetzelfde is kan je er van uitgaan dat het hetzelfde is. ik heb bijvoorbeeld een intercooler van een Audi A1 op m'n Polo zitten. Let daarbij wel goed op de laatste letters, die laatste letters kunnen een wereld van verschil betekenen. ;)

Als het goed is zou het van een Polo, Ibiza, A1 en een Fabia af kunnen komen.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105PK 
Ik heb nog complete fuseelichamen liggen voor de 6R.
Wel voor de 256mm remmen variant dus (1.6 TDI 75 en 90pk)
Mocht je interesse hebben laat me weten ik kan ze wel aan je verkopen voor een stuk minder geld.
Zijn nog in perfecte staat.
 
Volkswagen  Golf 7 GTE  | Polo 6R 1.6 TDI 203pk 370nm stage 3 (verkocht) 
  • Leuk
Waarderingen: Sal
Nu nog een lager en naafstuk.

Vraag me alleen af wat er stuk is? Alleen je lager? Pers er een nieuwe in.

Nou, de garage van de vorige eigenaar had de remblokjes en remschijven vervangen, maar had de remklauw te hard vastgemaakt, dus de draad is kapot... Ik ben niet zo voor die helicoil toestanden.. Ik heb een fusee van een A1 besteld, hopelijk past ie, anders moet ik even naar Remon rijden :)
 
Volkswagen  Polo 6R Highline  1.6 TDI 
Nou, de garage van de vorige eigenaar had de remblokjes en remschijven vervangen, maar had de remklauw te hard vastgemaakt, dus de draad is kapot... Ik ben niet zo voor die helicoil toestanden.. Ik heb een fusee van een A1 besteld, hopelijk past ie, anders moet ik even naar Remon rijden :)
Van de A1 past indd, alleen zijn 2 soorten fusee's bij de polo 6r.
- De fusee voor 256mm remmen heb je (polo bm, en polo's met 75, 90pk)
- De fusee voor 288/312 (105PK 1.6 tdi, 1.2 tsi 105pk, bluegt, gti, wrc)

Die 256mm zijn de remklauw houders gegoten, en bij de 288mm/312 is het geschroefd.
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Golf 7 GTE  | Polo 6R 1.6 TDI 203pk 370nm stage 3 (verkocht) 
Van de A1 past indd, alleen zijn 2 soorten fusee's bij de polo 6r.
- De fusee voor 256mm remmen heb je (polo bm, en polo's met 75, 90pk)
- De fusee voor 288/312 (105PK 1.6 tdi, 1.2 tdi 105pk, bluegt, gti, wrc)

Die 256mm zijn de remklauw houders gegoten, en bij de 288mm/312 is het geschroefd.

Die van de A1 was ook voor 90 pk denk ik... was ook motorcode CAYB, hopelijk past die dan :tearsofjoy:
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6R Highline  1.6 TDI 
Van de A1 past indd, alleen zijn 2 soorten fusee's bij de polo 6r.
- De fusee voor 256mm remmen heb je (polo bm, en polo's met 75, 90pk)
- De fusee voor 288/312 (105PK 1.6 tdi, 1.2 tsi 105pk, bluegt, gti, wrc)

Die 256mm zijn de remklauw houders gegoten, en bij de 288mm/312 is het geschroefd.
Om hierop in te haken, dus 105 PK 1.2 TSI heeft 288 remmen en geen 256? Welke moet ik hebben Stick Out Tongue
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!