Full LED Koplampen Polo AW 2019

Hoi allemaal,

Ik heb nog geen Polo maar ik heb een mooie Polo AW R-line op het oog. Deze heeft leuke opties maar mist helaas de LED Koplampen. Ik heb een mooi inruilvoorstel voor mijn huidige auto gekregen dus overweeg de Polo te kopen.

Nu heb ik op het forum al een en ander gelezen over het achteraf inbouwen van LED koplampen. De meeste bedrijven die dit doen zitten helaas een aardig eindje weg van waar ik woon. Daarbij heb ik al een aantal offertes opgevraagd en de prijzen variëren nogal.

Kent iemand een bedrijf in de regio Twente die LED koplampen kan inbouwen en wat is een beetje een normale prijs voor het inbouwen van de koplampen?
 
Volkwagen  Polo AW  1.0 
Originieel setje op markplaats voor €450 - €750 incl. modules.
Daarnaasts moet je ook een automatische hoogteregelaar erin monteren. Op Vagshop.nl is dit €460. Daar staat ook meteen wat er allemaal voor nodig is. (Link)
Daarna monteren en inleren circa €100 - €200. Gokje ,hier heb ik zelf geen ervaring mee. Je kan het natuurlijk ook zelf doen.

Terugkomend op je vraag, bedrijf regio Twente ken ik niet maar dan heb je wellicht wel een inschatting hoeveel het kost. Maar voor zo'n upgrade en uitgave is het wellicht een overweging om iets verder te rijden?
 
Tesla  Model 3 Highland  AWD 394pk 
Originieel setje op markplaats voor €450 - €750 incl. modules.
Daarnaasts moet je ook een automatische hoogteregelaar erin monteren. Op Vagshop.nl is dit €460. Daar staat ook meteen wat er allemaal voor nodig is. (Link)
Daarna monteren en inleren circa €100 - €200. Gokje ,hier heb ik zelf geen ervaring mee. Je kan het natuurlijk ook zelf doen.

Terugkomend op je vraag, bedrijf regio Twente ken ik niet maar dan heb je wellicht wel een inschatting hoeveel het kost. Maar voor zo'n upgrade en uitgave is het wellicht een overweging om iets verder te rijden?

Ja, dat is de overweging waard omdat de koplampen wel echt heel mooi zijn. Dichtstbijzijnde tot nu toe is iets meer dan uur rijden en kost €1400 inclusief alles. Dat lijkt me gezien bovenstaande prijzen een nette prijs aangezien dit inclusief het leveren van de koplampen is.

Aankomende zaterdag eerst maar eens kijken of de Polo wat is. Ik ben benieuwd.
 
Volkwagen  Polo AW  1.0 
Een uur rijden in een polo is toch helemaal niks,
Zijn verbazing wekkende comfortabele auto's.Big Grin
Kost ook haast niks 1 uur rijden, 100km, is nog geen 20eu brandstof. (Bij een GTI)Stick Out Tongue

Succes met je keuze/zoektocht.
Zijn genoeg polo's te koop.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!