Beste mensen
ben sinds vandaag nieuw hier en stel me dan ook maar voor hierzo
Ben Freek, 20 jaar en in het bezit van de Polo IIF (denk) heb momenteel nog niet zoveel verstand van types en zo. zoals jullie kunnen zien zitten er Belgische platen tegen woon namelijk in belgie. net over de grens bij Breda
de auto heeft geen ernstige roestplekken, en nergens rot (Wat mij toch verbaasde)
KM stand 190.000
wat ik heb aangekocht:
De groene is van men ouders.
Wat is er nog mis mee:
-De rechter raam gaat niet meer open/dicht. alleen als je de hand er tegen zet kun je het half open schuiven
-De temperatuur meter geeft niets aan
-voorkant is al uitgedeukt en het licht is al terug goed gezet maar moet nog gespoten worden
-benzine metertje controleren (geeft aan dat het net niet leeg is terwijl die toch leeg was)
Wat is de planning in de toekomst,
- mistlampen plaatsen
- rally look geven
- velgen
- 1000cc 4bak vervangen met een hoger (als de prestaties mijn niet aanstaat)
ben sinds vandaag nieuw hier en stel me dan ook maar voor hierzo
Ben Freek, 20 jaar en in het bezit van de Polo IIF (denk) heb momenteel nog niet zoveel verstand van types en zo. zoals jullie kunnen zien zitten er Belgische platen tegen woon namelijk in belgie. net over de grens bij Breda
de auto heeft geen ernstige roestplekken, en nergens rot (Wat mij toch verbaasde)
KM stand 190.000
wat ik heb aangekocht:

De groene is van men ouders.

Wat is er nog mis mee:
-De rechter raam gaat niet meer open/dicht. alleen als je de hand er tegen zet kun je het half open schuiven
-De temperatuur meter geeft niets aan
-voorkant is al uitgedeukt en het licht is al terug goed gezet maar moet nog gespoten worden
-benzine metertje controleren (geeft aan dat het net niet leeg is terwijl die toch leeg was)
Wat is de planning in de toekomst,
- mistlampen plaatsen
- rally look geven
- velgen
- 1000cc 4bak vervangen met een hoger (als de prestaties mijn niet aanstaat)