Freek's Polo'tje

Beste mensen

ben sinds vandaag nieuw hier en stel me dan ook maar voor hierzo

Ben Freek, 20 jaar en in het bezit van de Polo IIF (denk) heb momenteel nog niet zoveel verstand van types en zo. zoals jullie kunnen zien zitten er Belgische platen tegen woon namelijk in belgie. net over de grens bij Breda

de auto heeft geen ernstige roestplekken, en nergens rot (Wat mij toch verbaasde)
KM stand 190.000

wat ik heb aangekocht:

20082011065-1.jpg

20082011064-1.jpg

20082011063-1.jpg

20082011066-1.jpg

20082011067-1.jpg

21082011068-1.jpg

De groene is van men ouders. :mrgreen:

Wat is er nog mis mee:

-De rechter raam gaat niet meer open/dicht. alleen als je de hand er tegen zet kun je het half open schuiven
-De temperatuur meter geeft niets aan
-voorkant is al uitgedeukt en het licht is al terug goed gezet maar moet nog gespoten worden
-benzine metertje controleren (geeft aan dat het net niet leeg is terwijl die toch leeg was)

Wat is de planning in de toekomst,
- mistlampen plaatsen
- rally look geven
- velgen
- 1000cc 4bak vervangen met een hoger (als de prestaties mijn niet aanstaat)
 
hee dankje voor de reacties,

schade van voor heb ik al deels hersteld, zodat de lamp er te goed in kon en naar de keuring kan. (staat nu bij de garage voor keuring). maar waar ik men zorgen om maakte is dat de wagen niet lekker liep toen ik hem weg bracht, te zondag liep hij werkelijk perfect, en nu stotterde hij een beetje in lage toeren. en zelfs als ik in lage toeren de gas in 1x volledig intrapte ging hij in toeren niet omhoog ??? iemand een idee wat dit zou kunnen zijn???

voor velgen moet ik nog even rond kijken wat ik ongeveer wil, heb nog niets specifiek in gedachten, ligt er een beetje aan wat ik tegen kom. verlaging komt er niet aangezien ik nog wel een beetje over de zandpaadjes wil kunnen gaan. :twisted:

wat er wel komt in de toekomst is een rally kleurtje (moet nog even ontwerpen en bekijken wat ik kan spuiten) even kijken wat er mooi bij het grijs past en welke vormen/strepen ik er op wil
en dan gelijk de bumpers mee spuiten (wat ik zelf ook verkies)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!