Voorstellen Frances polo 6R 1.2tdi bluemotion

Heya all!

Ik stel me graag voor als nieuw lid van deze community! F4916445-7DCD-438B-A9F0-482D76AA00B7.jpeg

Ik ben dus Frances, 25 jaar en ben werkzaam als verpleegkundige in de Polder.Big Grin

Afgelopen jaar heb ik mijn octavia 2.0 benzine ingeruild op een polo 1.2tdi bluemotion. Tot op heden had ik er weinig problemen mee, echter vanmorgen tijdens het rijden sloeg m'n motor een hikje aan met de bijbehorende gloeispiraal aanduiding.. uitgelezen en geeft de code P0697 aan, een heel algemene code voor alles wat met het 5v systeem te maken heeft... (aka alle sensoren dus) mijn vraag; heeft iemand deze code al eens gehad? En wat heb je eraan gedaan?!

Ik ben met alle suggesties enorm geholpen!

(Zekeringenkast(en) zijn nagekeken en hierin is niks te vinden)
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2tdi 
Welkom, ik heb die code nog niet eerder gehad, maar ik heb ook niet zo'n mooie Polo 1.2 TDi.
Thanks!
Het is ook een hoofdpijn melding want hij is zo lekker 'algemeen'.
Ik heb onze lokale anwb'er al geraadpleegd en deze zal ernaar kijken vrijdag, gelukkig heb ik nog verlof tot maart verlof en hebben we onze gezinsauto (golf 1,6tdi 2014) nog!

Wanneer ik meer weet, zal ik het laten weten(y)
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2tdi 
  • Leuk
Waarderingen: Sal
Update:
Onze anwb'er heeft even een snelle check gedaan en er blijkt een kabelbreuk in de kabelboom te zitten, vermoedelijk onder de luchtfilterbak. Hij moest helaas zelf weer weg, maar hij gaat er vd week naar kijken!(y)

Het schijnt een kwaal te zijn van de 1.2 slowmotionsStick Out Tongue
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2tdi 
Schijnen 3 plekken te zijn; onder de accubak, onder de luchtfilterbak en onder de startmotor (wat ik begreep in ieder geval). Maar toen hij aan het frummelen was onder de luchtfilterbak begon de polo weer slecht te lopen en viel kort erna uit.
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2tdi 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!