foutcode B200087

Marc Vuylsteke

Premium lid
986
369
102
wie kan mij hier meer vertellen over mijn foutcode.
alles werkt aan de wagen zoals het moet, ondervind geen enkel probleem.
enkel bij het uitlezen krijg ik deze foutcode..

8A875B1A-A1DE-45D6-B5F3-D77973059AAA.png
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
nee de laatste tijd niets veranderd, maar dacht dat ik deze al eens een paar keer gehad heb.
enige wat ik zou kunnen bedenken is dat het mss te maken kan hebben met het laten weg coderen van de Think blue trainer, of het updaten van het mmi systeem en vrijgave van de sd kaartsloten. zou me verwonderen mocht het iets te maken hebben met het toevoegen van de prestatiemonitor of vrijgave van de Voice control. die dingen zijn aangepast door iemand die er van kent. (zonder een naam te noemen)
13mei had ik dezelfde melding bij het scannen. en een kortere melding op 12 maart.zie foto.
 

Bijlagen

  • C8ED3C08-58E2-4499-9A4B-B6B0532049F2_1_102_o.jpeg
    C8ED3C08-58E2-4499-9A4B-B6B0532049F2_1_102_o.jpeg
    75.4 KB · Weergaven: 3
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
nee de laatste tijd niets veranderd, maar dacht dat ik deze al eens een paar keer gehad heb.
enige wat ik zou kunnen bedenken is dat het mss te maken kan hebben met het laten weg coderen van de Think blue trainer, of het updaten van het mmi systeem en vrijgave van de sd kaartsloten. zou me verwonderen mocht het iets te maken hebben met het toevoegen van de prestatiemonitor of vrijgave van de Voice control. die dingen zijn aangepast door iemand die er van kent. (zonder een naam te noemen)
13mei had ik dezelfde melding bij het scannen. en een kortere melding op 12 maart.zie foto.
volgens dat ik opgezocht heb zou het eerder met het updaten van het MMI te maken kunnen hebben.
maar alles werkt perfect en nergens last van of zo. dus laat ik het voorlopig zo tenzij iemand nog met een oplossing zou komen.
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
hier zijn de gegevens van mijn systeem.
weet iemand wat momenteel de laatste versie is.

tempImageiFILqO.jpg
 

Bijlagen

  • tempImageTzuzjl.png
    tempImageTzuzjl.png
    11.7 MB · Weergaven: 6
  • tempImageZfg65I.png
    tempImageZfg65I.png
    11 MB · Weergaven: 5
  • tempImage8AP9sx.png
    tempImage8AP9sx.png
    12 MB · Weergaven: 4
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
schiet mij juist iet de binnen.
die foutcode is er op gekomen volgens mij als ik me niet vergis nadat ik mijn helix heb ingebouwd.
unit is dan volledig losgekoppeld geweest. (ergens gelezen dat bij monteren van andere unit en zo of bij een update er ook foutcodes kunnen op komen.)
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
Ja dat had ik al in gedachten..
met dat ik anders toch geen problemen ondervind kwa werking en zo. Zal ik het nog even uitstellen tot na men schouder operatie eind deze maand.
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!