Fotos gezocht voor 16" 8J 25ET velgen onder een 9n 2004

Ik wil binnenkort een nieuw setje velgen aanschaffen voor de zomer.
dit gaat waarschijnlijk de JR14 velgen worden in het brons. Deze zijn 16" 8J ET25.
Nou heb ik geen idee hoever deze buiten mijn wielkasten gaan komen, als ze er al buiten komen.
Is dit een beetje een normale maat voor een polo 9n 1.2 2004?

Ook komen hier waarschijnlijk 195/45R16 banden omheen dus ze worden iets getrokken

heeft er hier iemand voorbeelden van deze maat velgen onder een polo 9n 1.2 2004?jr-wheels-jr14-wielen-zwart-brons-15-inch-8j-et20-blanco-57888-780.jpg
 
Volkswagen  Polo 9N  1.2 12v (64pk) 
Ja dat moet wel passen! Ik heb een 9n3 met JR11 eronder. 9n3 en 9n verschilt niet veel lijkt me. Heb 17" et25 met 215/35r17 banden. Heb er nog 5mm spoorverbreders tussen zitten, de velgen kwamen voor tegen mn remklauwen.

Die maat velgen die je wilt is een mooie maat, en et25 vind ik mooier staan dan de originele waarde. Rijdt ook goed
 
Volkswagen  Polo 9N3 gti  1.8 Turbo 
Haha wtf, ET25. Als ik dit bij mij er onder zou gooien dan steken ze 2.5cm uit!! :tearsofjoy:

Wel toffe wielen btw. Als je ze hebt even een foto posten. Stick Out Tongue
 
instagram: @rline_polo_ || Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 115pk DSG-7 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!