Foto van de maand Augustus (Uitslag!)

Een vriendelijk hallotje,

We zijn al bijna aan het eind van September, maar dat houd ons niet tegen om de winnaar bekent te maken van de maand Augustus.

Ten eerste wil ik iedereen weer bedanken voor het meedoen, echt super tof dat er nog elke maand zoveel foto's meedoen! Jullie houden dit topic levend

Ten tweede wil ik graag de gedeelde 2de plek bekent maken. Deze gaat naar @Garrut98 en @HoMi, gefeliciteerd beide met jullie vette foto's!

1663167333780.png
1663167308652.png


Dan mag ik nu voor de eerste keer, als beheerder van dit topic, de eerste plek pakken van 'De foto van de maand'! Bedankt iedereen voor de stemmen en leuke reacties!

1663167142317.png


Voor de rest zijn jullie allemaal winnaars natuurlijk, dit topic kent geen verliezers!Stick Out Tongue

Dat was 'em dan weer voor deze maand! Ik spreek jullie snel weer

- Johan
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 105PK (Tuned, EGR off) 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!