Foto topic Polo I / IF / II / IIF

Mooi onderwerp Big Grin alleen kom ik er zojuist achter dat ik eigenlijk niet veel meer heb dan dit:

Mobiel verlagingssetje (badkamer tegels ;))


en de compilatie:


Tijd om er een keer wat foto's van te maken dus... en misschien ook om eens iets leukers van de auto te maken voor weinig xD
 
Dit zijn wat foto's van mijn Polo Fox coupe uit 1992.
Ik heb deze auto vandaag gekocht en ga hem van de week ophalen.
De foto's zijn niet van mijzelf, maar geeft wel een goed idee hoe deze schoonheid van 20 jaar eruit ziet.







 
Ja, da's inderdaad een lage kilometerstand voor een ruim 20 jaar oude dame!

Bij voorbaat vergeef ik je ;) Het is in ieder geval duidelijk geen I(F) weet ik nu na even ge-Google-d te hebben.
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Even een kleine update.
De blauwe aanhanger heb ik een tijd geleden verkocht omdat ik een andere tegen kwam, deze had ik ook bij me op de meet bij de Meern in april.
Ik heb de buitenkant even aangepakt en dit is het resultaat:
 
Mijn oude polo 1f


312b8mc.jpg
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 tdi stage 2 by DVX performance 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!