Foto topic AW verlaagd met veren

Ik ben me aan het oriënteren op een verlagings set voor mijn AW R-Line (alleen veren)
Ik twijfel tussen Eibach Pro en Cobra 30mm veren. Ik wil niet te diep en wil zeker niet dat hij doorslaat op de bumpstops.
Het lijkt me leuk en nuttig om een fototopic te maken met alleen forum AW’s die met enkel veren verlaagd zijn, dus geen van internet geplukte auto’s want die is er al een maar echt auto’s van forumleden.
wie trapt er af ?
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo AW Highline Business R  1.0 TSI 116pk 
Verlaagd met H&R veren voor 35mm en achter 35mm.
Zoals altijd heel tevreden over H&R ook bij men vorige wagens.
Ligt strak op de weg en reageert super zonder veel comfort in de leveren.
 

Bijlagen

  • F3786A2D-EAD7-4743-9E07-B68528366165.jpeg
    F3786A2D-EAD7-4743-9E07-B68528366165.jpeg
    1.6 MB · Weergaven: 44
  • 1BF8CB9E-4822-4DDF-B481-C800C3D16025.jpeg
    1BF8CB9E-4822-4DDF-B481-C800C3D16025.jpeg
    1.3 MB · Weergaven: 43
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
Ziet er goed uit maar is voor mij te laag, althans voor mijn vrouw want die rijdt er voornamelijk mee.
ik wil zo min mogelijk verlagen, rap over een drempel kunnen rijden maar wel van die monstertruck veren af, zoals hij nu staat is echt geen porum.
ca 2 cm, net iets meer als een sportonderstel zou ideaal zijn maar dat vind ik nergens.
 

Bijlagen

  • A238E977-4948-4A6D-8F2D-1AABE878C826.jpeg
    A238E977-4948-4A6D-8F2D-1AABE878C826.jpeg
    1.7 MB · Weergaven: 54
Volkswagen  Polo AW Highline Business R  1.0 TSI 116pk 
Sjezus, wist niet dat ze crosspolo’s nog uitbrachten Stick Out Tongue

Heb hier Eibach Sportsline, dat is comfortabel in “normaal” en lekker strak in Sport of Individual.
Met dcc hoef je niet zo bang te zijn voor ‘t verlies in comfort.
 
Volkswagen  Polo AW  GTI | 275pk, 450nm 
Ik denk dat ik geen DCC heb maar weet het niet zeker, ik merk ook niet echt een verschil tussen comfort en sport.
Hoe kan je dit zien ?


Sjezus, wist niet dat ze crosspolo’s nog uitbrachten Stick Out Tongue

Heb hier Eibach Sportsline, dat is comfortabel in “normaal” en lekker strak in Sport of Individual.
Met dcc hoef je niet zo bang te zijn voor ‘t verlies in comfort.
 
Volkswagen  Polo AW Highline Business R  1.0 TSI 116pk 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSi 
Zo'n topic is er al: https://www.mypolo.nl/xenforo/threads/zijn-er-al-fotos-van-dikke-verlaagde-polos-aw.13399/
Veelal auto's die naar jouw smaak te extreem verlaagd zullen zijn, maar ook foto's (ook van leden) met specs; welk merk veren en hoeveel verlaagd icm bandenmaten etc.
Zo'n 62 pagina's vergelijkingsplezier, ofschoon al wel wat foto's verwijderd zijn (ik denk vanwege dubbele plaatsing en zo).
Hij zegt letterlijk geen fotodump van internet te willen want die is er al ;)

Maar fotos van AW’s van het forum, snap ik ook wel want in dat topic is het vaak niet alleen verlaging.
 
Volkswagen  Polo AW  GTI | 275pk, 450nm 
Hij zegt letterlijk geen fotodump van internet te willen want die is er al ;)

Maar fotos van AW’s van het forum, snap ik ook wel want in dat topic is het vaak niet alleen verlaging.
Dat kwartje was even niet gevallen, dat juist dát topic bedoeld werd... :rolleyes:
Vind het trouwens wel een goed idee hoor. Is voor iedereen handig die een keuze aan het maken is of aan het twijfelen is over (hoe veel) verlagen..
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSi 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!