fluitende toon

Beste

Mijn moeder heeft nu enkele dagen een Polo 6N2 gekocht op aangeven van mij moest ze een polo nemen :lol: maar nu als ze rijdt en zei zegt voornamelijk in bochten dan fluit hij nu heeft iemand al gezegd dat dit komt omdat de uitlaat lek schijnt te zijn maar de auto is net 4 dagen geleden APK gekeurd en volgens mij komt hij dan ook niet door de keuring Stick Out Tongue nu is mijn vraag wat voor dingen moet ik in gedachten houden wat dit probleem zou kunnen zijn? Wel heeft de auto een ander motorblok gekregen omdat het oude motorblok defect was..

en nog een probleempje misschien bekent probleem:

De kofferbak van de auto gaat heel moeilijk open en dan bedoel ik het sleutelgat draait niet helemaal lekker is dit een bekent probleem is dit op te lossen met WD40?

Het is een Polo 6n2 ik zal hier binnenkort een fototje van maken en m voorstellen op dit forum :)
 
michaeltjeh1 zei:
maar de auto is net 4 dagen geleden APK gekeurd en volgens mij komt hij dan ook niet door de keuring Stick Out Tongue

Hij is er doorheen gekomen maar volgens jou komt hij er niet doorheen? Wat is het probleem als hij door de APK is gekomen :oops:

michaeltjeh1 zei:
nu is mijn vraag wat voor dingen moet ik in gedachten houden wat dit probleem zou kunnen zijn? Wel heeft de auto een ander motorblok gekregen omdat het oude motorblok defect was..

Moeilijk om van ons een oordeel te krijgen als wij de auto niet kunnen zien ;) gooi hem / laat de garage hem op de brug zetten en kijk wat het geluid veroorzaakt.

michaeltjeh1 zei:
en nog een probleempje misschien bekent probleem:

De kofferbak van de auto gaat heel moeilijk open en dan bedoel ik het sleutelgat draait niet helemaal lekker is dit een bekent probleem is dit op te lossen met WD40?

Het is een Polo 6n2 ik zal hier binnenkort een fototje van maken en m voorstellen op dit forum :)

Probeer beetje kruipolie in het slot te spuiten en op de sleutel. Beetje een en weer bewegen en kijken of hij beter open gaat. Zo niet: wellicht is het slotje defect.

Succes gr
 
Het probleem met de achterkofferbak is inmiddels verholpen! Heb hier een beetje WD40 in gespoten en hoppa ging weer als nieuw open! Ik zal nog wel een keer wat foto's maken van Mama's auto Big Grin
 
dat fluitende geluid is het aan een kant? voor of achter? stel, het is linksachter, zou ik kijken naar je wiellager aan de linkerkant, maar let wel op, dit is moeilijk in te schatten, als je linksachter vervangt zou het alsnog wel rechts kunnen zijn. maar zo aan je bericht te lezen gaat het hier om een wiellager, ongeacht waar,
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!