Fine tune polo

Goeiemorgen, ik ben nu al een tijd in bezit van een polo 6r 1.2 tdi uit 2011.

Als ik het goed onthouden heb zit er nu in de polo een RNS 310 met een aparte bluetooth module onder de stoel en een cradle om handsfree te kunnen bellen. Momenteel ben ik ook constant aan het vechten met een aux kabel om mijn eigen muziek af te spelen. #luxeproblemen

Nu zou ik graag willen overstappen naar een radio die ingebouwde bluetooth heeft waarmee ik ook muziek kan afspelen. Welke radio kan ik dan het beste nemen volgens jullie?

Verder zoals de title zegt wil ik hem graag fine tune, zowel interieur/exterieur en motorisch maar ik weet niet waar ik moet beginnen. Hebben jullie misschien ideeën?

Groet,

Bram

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo 6n  1.2 TDI 
Hoi Bram,

Als je een bluetooth module hebt, kan je toch ook gewoon muziek luisteren?
Heb zelf een RNS510 met bluetooth module, maar ik kan zowel handsfree bellen als muziek luisteren.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 Blue to the Motion 
Hoi Bram,

Als je een bluetooth module hebt, kan je toch ook gewoon muziek luisteren?
Heb zelf een RNS510 met bluetooth module, maar ik kan zowel handsfree bellen als muziek luisteren.
Als je rns310 verbonden is met de cradle kun je geen muziek afspelen, wel bellen.
Met de rns315, is die combi wel mogelijk... maar dan heb je ook geen cradle nodig ... Bij de 315, valt dat onder de phone knop. Daar zitten de opties
De phone knop bij de 310 is gewoon een mute knop

Deze afbeelding is een voorbeeld van de 315.

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
3713219e3452ae7174cdc09bcbceee24.jpg
 
Volkswagen  Golf GTI ED35  2.0TSI 
Als je rns310 verbonden is met de cradle kun je geen muziek afspelen, wel bellen.
Met de rns315, is die combi wel mogelijk... maar dan heb je ook geen cradle nodig ... Bij de 315, valt dat onder de phone knop. Daar zitten de opties
De phone knop bij de 310 is gewoon een mute knop

Deze afbeelding is een voorbeeld van de 315.

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
3713219e3452ae7174cdc09bcbceee24.jpg

Met het bovenstaande ben ik het niet mee eens. ook met de RNS310 kan er muziek worden afgespeeld (word alleen niet weergeven op het scherm) het is een externe bluetooth module. (oem geleverd)
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105PK DSG 
Met het bovenstaande ben ik het niet mee eens. ook met de RNS310 kan er muziek worden afgespeeld (word alleen niet weergeven op het scherm) het is een externe bluetooth module. (oem geleverd)
Maar dan kan je niet bellen toch?? Althans dat heb ik nooit voor elkaar gekregen in mn polo destijds..

Ik kon of mn tel voor muziek verbinden via bt, of belle via de cradle.
Ik kon nooit muziek afspelen via mn cradle

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
 
Volkswagen  Golf GTI ED35  2.0TSI 
Maar dan kan je niet bellen toch?? Althans dat heb ik nooit voor elkaar gekregen in mn polo destijds..

Ik kon of mn tel voor muziek verbinden via bt, of belle via de cradle.
Ik kon nooit muziek afspelen via mn cradle

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Ik kan bellen, gebeld worden. en muziek afspelen. met mijn rns310, ik hoef me daarvoor maar 1 keer te verbinden met me rns
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105PK DSG 
Het ding is dat ik helemaal niet kan verbinden met de rns enkel alleen met de cradle. De rns is niet zichtbaar op de apparatenlijst van bluetooth wanneer ik de ze aan zet op mijn telefoon

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo 6n  1.2 TDI 
Ik kreeg het ook niet voor elkaar. RNS 310 icm een touchadapter. Mijn RNS ligt nu op de plank en gebruik nu een RCD 330+ incl. apple carplay en bluetooth ingebouwd . It works like a charm
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI 90pk BMT 
Het liefst wil ik van de hele cradle af die op het dashboard zit. Er wordt al rcd 330 genoemd. Welke radio raden jullie aan om aan te schaffen?

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo 6n  1.2 TDI 
Met touch adapter lukt het mij ook niet, maar wel via MMI met USB en daar een bluetooth ontvanger erin.

ooh dat heb ik nooit geprobeerd stom eigenlijk.
Het liefst wil ik van de hele cradle af die op het dashboard zit. Er wordt al rcd 330 genoemd. Welke radio raden jullie aan om aan te schaffen?

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Heb dus die cradle ook nog zitten maar het is of deze laten zitten of een gat in het dashboard. Voor mij voldoet de rcd330 erg goed maar gebruik de FM radio niet en dat geldt ook voor de cdspeler. Als je daar niet zonder kan is het geen aanrader. Ik stream alles via internet (spotify / deezer / internetradio en soundcloud) en dat werkt top. Binnenkort ook apps zoals googlemaps & flitsmeister kan niet wachten.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI 90pk BMT 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!