Filmpje van je eigen auto?

Webgangster

Beheerder / Webhoster
Beheerder
MyPolo - Team
559
19
32
Ik ben benieuwd of er leden zijn die van hun eigen auto een filmpje gemaakt hebben.
Met de vraag meteen, staat dat filmpje ergens op internet ? Waarom wel? Waarom niet?

En zijn er mensen die het leuk vinden om een kleine review te maken van hun auto en deze dan vervolgens op internet zetten? (desnoods gesloten voor onbevoegde)

Webgangster
 
BMW  1 serie  1.6 
Ik ben benieuwd of er leden zijn die van hun eigen auto een filmpje gemaakt hebben.
Met de vraag meteen, staat dat filmpje ergens op internet ? Waarom wel? Waarom niet?

(Just for Fun)

En zijn er mensen die het leuk vinden om een kleine review te maken van hun auto en deze dan vervolgens op internet zetten? (desnoods gesloten voor onbevoegde)

(Not interested mate)

Webgangster

Gr,
Enzo............
 
Ik ben eigenlijk meer opzoek naar filmpjes die laten wat voor auto het is, wat er aan veranderd is etc.
Lijkt me leuk om een soort van video sectie op deze site te zetten waarin mensen hun auto showen middels een video.
 
BMW  1 serie  1.6 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!