ff voorstellen

Hallo allemaal!

Ik ben Agassi, en ben sinds juli 2012 in bezit van een nieuwe Polo BM, (lease)
Kleur: zwart,
comfortline,
4 elec.ramen,
donker getinte ramen achter,
radio met multimedia aansluiting,
dagrijverlichting,
en ook weinig licht uit de normale koplampen:???:, maar na het lezen van diverse verlichting topics zal ik een afspraak maken met de dealer om mijn koplamunits te kunnen vervangen voor H7 als autopon hier het mee eens is!
Voor de rest een lekker karretje.

Op dit moment 11.000 km op de teller, en nu het het motortje los is gereden toch behoorlijk rap boven de 2500rpm.
Verder lees ik graag op t forum en ik zal eens kijken of ik een foto kan plaatsen.

Groetjes, Agassi.
 
Bedankt voor de reacties!

Ik zal dit weekeind eens kijken of ik mooie foto's kan maken, hij was gisteren gewassen, maar door die regen vandaag is hij er niet schoner van geworden!
Oh ja, was ik gisteren ff vergeten te vermelden: ook nog voorzien van klein lederpakket, middenarmsteun, 6 speakers en ik heb de centrale vergrendeling laten inschalelen bij 15 KM/per uur.
Nog ff een klein vraagje, volgens de dealer kan de bochtverlichting niet geactiveerd worden, dit had af fabriek besteld moeten worden maar na het lezen op het forum zou het gewoon mogelijk zijn? Hij is al voorzien van DRL en miatlampen in de bumper.

Agassi.
 
Ja, dan zou de bochtverlichting gewoon inschakelbaar moeten zijn volgens mij. Kwestie van het goede bitje /de goede bitjes zetten. Ik weet alleen zo 1-2-3 niet welke daar zijn helaas...
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!