ff voorstellen: BrianRuben en z'n BM :D

Dag allemaal...

Laat ik maar eerst eens beginnen met mezelf voorstellen. BrianRuben is de naam, 31 jaar en kom uit Amersfoort.. Sinds een paar dagen lid geworden van deze Club want, jawel,.....
Morgen, 8 augustus, 1300uur, staat mijn VW BM Reflex Silver CL 2011 klaar, vers van de pers Big Grin. (5drs, climatronic, metric bekleding, exec pakket)

Super spannend, ook omdat het mn allereerste nieuwe nieuwe auto is. Mijn peugeot (ja ik weet t) 307 2.0 XSI gaat na 8 jaar eruit.

Ben via via bij deze Club gekomen en heb de afg dagen aardig zitten verlekkeren op de vele vele opties, tips en noem maar op...

To Do-Projectjes:

* ledlampjes voor
* automatische achterklep
* bezoekje Jela (op advies van.... ;) )

Zelf heb ik los ballos verstand van auto's dus vergeef mij alvast voor evt 'domme' vragen in de toekomst.

Dit was t van mijn kant. Foto's zullen komen asap.

Tot op t forum en wie weet op de weg...

Rij voorzichtig ;)

BrianRuben
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!