ff een topic om wat dingen te testen!

Makkelijke optie is instellen dat alle linkjes automatisch de het volgende mee krijgen: target="_blank"

Hiermee forceer je dat ie een nieuw venster pakt. Kan je waarschijnlijk wel aangeven in het stylesheet van het forum, anders moet je gewoon ff in de php code gaan omsleutelen :)
 
wat ik ook wa mabetant vind is de beperkte groote voor foto's.

op de meeste forum's is deze 800* 600 pf zoiets.

als ik update doe moek hier altijd de foto's eerst verkleinen om ze te kunnen posten.

grtz
 
polow zei:
wat ik ook wa mabetant vind is de beperkte groote voor foto's.

op de meeste forum's is deze 800* 600 pf zoiets.

als ik update doe moek hier altijd de foto's eerst verkleinen om ze te kunnen posten.

grtz

dit kan zonder je foto's fysiek aan te passen door
Code:
[resize=600]url.van.image.jpg[/resize]

te gebruiken. dus ipv de img tag
 
Johan zei:
op het volgende forum kunnen de foto's iig in 640x480 gepost worden, zal even kijken of er anders een automatische optie is om 800x600 automatisch te verkleinen!

da zou heel handig zijn 800*600 want nu benk eigenluk wa te leeg om de fotokes te resizen en dus lees ik hier nemeer zoveel meer bijgevolg
 
Johan zei:
je hoeft ze niet persee te resizen hoor, je kunt simpelweg deze tags gebruiken ipv de tag

[code][resize=600]http://linknaarhetplaatje[/resize][/code]

echter wil ik het op het nieuwe forum wel automatisch hebben![/quote]

kheb da al vershijdene keren geprobeert maar theeft altijd foutmeding aan
 
Johan zei:
met welke link probeer jij dat dan? je mag anders ook de normale tags gebruiken, dan verander ik of maik dat wel als het nodig is!

zal binnenkort weer ff tijd maken om wat aan de nieuwe site te doen ;)[/quote]

kwerk meestal met tinypic en als ik die resize button gebruik en de link ertussen zet blijft ie aangeven dat de foto's te groot zijn
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!