ff een topic om wat dingen te testen!

Wist het even nergens anders te plaatsen:

het viel me op dat op het forum index geen zoekfunctie te zien is :( alleen als je een subforum in gaat zie je onderaan de zoekfunctie

ik persoonlijk vind het handig om ook het hele forum te kunnen doorzoeken.


just my 2 cents ;)
 
ok als ik dan toch mijn mening mag geven ;)

hoewel ik het menu/kolom links op pagina niet vaak gebruik heb ik wel moeite met de teskt ism de achtergrond. Voor mij (persoonlijk dus) komt het grijs in het verloop te vroeg waardoor ik toch echt even 2x naar de tekst moet kijken voor ik hem duidelijk kan lezen. Ik zou dus het verloop over een korter stukje laten lopen (meer naar rechts pas beginnen)

again: just my 2 cents! echt opbouwende kritiek/mierenneuken dit hoor!
 
kun je anders een een screenshot maken en posten? de letters zijn bij mij namelijk donkerblauw op een zilvere achtergrond

wil er wel graag wat aan doen.. voordat de compleet nieuwe site er is moeten we toch nog even wachten! kan wel verklappen dat er geen menu meer is aan de zijkant, en daar kan je dan ook geen last meer van hebben Stick Out Tongue en het ziet er 10x beter uit ;)
 
[resize=600:1osmhjl1]http://www.ecelion.nl/images/vw/mypolo-screen.jpg[/resize:1osmhjl1]

kleuren kloppen die jij zegt hoor. vind alleen het blauw slecht te lezen op het grijs.

edit: blauw wordt door de jpg compressie ook nog eens feller :twisted: nja...
 
pff daar vraag je me wat... denk in het algemeen gewoon het contrast tussen de kleuren... dus ik zou gaan voor of lichtere achtergrond... of zwarte tekst... maar ik test het meestal gewoon.. vind dat altijd lastig te voorspellen of iets wel/niet staat ....
 
Het enige wat ik een beetje jammer vind is dat je foto's niet netjes komen ook al zijn ze in hun maximum grootte ... Ze staan nu al in 640 - 460 ? , en toch komen ze er nog niet volledig op
 
ja toppie.

Maar ik zie net: als je een url geeft dan gaat ie als nog de avator uploaden -> dus mag je alsnog maar 90 kb hebben. Meestal ik het zo dat als je een url geeft hij ook echt de url gebruikt en dus enkel de afmetingen controleert... Stick Out Tongue

polomaniac6navator2.gif
is anders nog veel te groot :oops:
 
In het hoofdscherm van forum:

In plaats van enkel te kunnen zien wie het laatste iets gepost heeft...ook er bij zetten in welk topic dit dan was...

Is wel iets dat ik handig vind...mja is mijn mening maar eh...
voor de rest zeker een propere site hoor!!!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!