Showroom Fedmas - '18 Polo AW GTI

Hoi allemaal!

Bij deze stel ik me voor op dit forum. Sommige kennen me misschien andere fora. Ik ben Fedmas, 25 jaar en woonachtend in het zuiden des landes. Op dit moment rij ik nog een '17 Audi A3 S Edition, maar vanaf begin juni ruil ik deze om voor een 2018 VW Polo welke beschikbaar kwam in onze Lease poule en ik niet kon laten schieten. Ik mag hier nog 2 jaar mee rijden. Het is een zwarte met redelijk wat opties (DSG6, LED, Pano, Leer, Digitale tellers), exacte specificaties heb ik niet dus in een verrassing :). Benieuwd hoe de stap naar de Polo bevalt en op dit forum hopelijk wat informatie / enthousiasme te delen met gelijkgestemden. Zodra ik foto's heb zal ik deze hier delen!
 
Volkswagen  AW Polo GTI '18  2.0 TSI 
Thanks voor je reactie! Sorry voor de verwarring, maar is geen vol leder. Is deze:

volkswagen-polo-2-0-tsi-gti-beats-acc-navi-keyless-pano.jpg


Dus half leder/velours
 
Volkswagen  AW Polo GTI '18  2.0 TSI 
  • Leuk
Waarderingen: Allison6R en Famous1303
Thanks beide! Ben heel benieuwd. Voorlopig nog even met de Audi rijden (ook geen straf..), maar erg benieuwd naar de Polo. Zou een pré OPF moeten zijn dus hopelijk een lekker roffelende uitlaat. Inmiddels half Youtube al afgestruid op videos Big Grin
 
Volkswagen  AW Polo GTI '18  2.0 TSI 
  • Leuk
Waarderingen: Sal en HoMi
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!