Favorieten voetbalclub

Jaja de eredivisie loopt op zn einde nu is mijn vraag zijn hier nog voetbal fanaten? :lol:

Ik ben zelf Ajacied in Hart en Nieren :)

Was gewoon ff nieuwsgierig en hoop dat ik deze vraag onder het goede forum heb gezet :)
 
Bas zei:
Maar goed dat we elkaar niet neer kunnen knuppelen via het forum :mrgreen:

Haha dat is maar goed ook! Ben alleen bang dat ik me niet kan laten zien op een Meeting nu want ik ben van plan om zo een mooi ajax shirtje in mn polotje te hangen :roll: Stick Out Tongue

graafie zei:
Iedereen die ook maar iets met voetbal heeft weet toch dat er maar één club is in Nederland? Ik heb dan ook al meer dan 40 jaar een rood-wit hart, een Ajax hart. Stick Out Tongue Stick Out Tongue Stick Out Tongue
Zo is het maar net! Big Grin
 
starsky zei:
Moet wel zeggen dat ik het afgelopen seizoen de eredivisie wel een beetje hopeloos vind..

De eredivisie is zowiezo wel een mickey mouse competitie als een club als Ado nu ondertussen al bijna europees voetbal kan spelen terwijl het 3 a 4 jaar geleden nog in de Jupiler speelde kan je zo een beetje wel zien hoe laag het voetbal niveau in nederland is.
 
haha ik volg ook totaal geen voetbal, alleen ons nationale elftal volg ik wel!
vroeger was ik wel voor ajax!

maar anders dan droppen we de meet&greet van 24april om een potje te gaan matten? Stick Out Tongue nee zonder grappen, ieder zn favoriete club toch :) ik snap dat gekloot nooit met die hooligans.. tis een fucking spelletje! daarom heb ik een hekel gekregen aan voetbal.. en ook omdat ze tegenwoordig nietmeer voetballen maar liever elkaar bijten/trappen e.d. (o.a. de nigel de jong-acties!)

hou het topic overigens wel even netjes.. dit is echt zo'n topic waar mensen gaan lopen flamen op elkaar ;) jullie zijn gewaarschuwd! :twisted: :lol:
 
michaeltjeh1 zei:
Ben alleen bang dat ik me niet kan laten zien op een Meeting nu want ik ben van plan om zo een mooi ajax shirtje in mn polotje te hangen :roll: Stick Out Tongue

Nou...dan kan ik helemaal nergens vertonen en dan zeker niet de 24e....Ik ben een Feyenoorder en ja, ik heb ook zo'n Feyenoordpoppetje aan de spiegel hangen dusse...
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!