Favoriete muziek voor de lange afstanden

Ik heb zelf een vrij brede muzieksmaak met een voorkeur voor rock/metal.

Maar als ik een keer een lange afstand moet rijden zet ik dus mijn SD kaart vol met de gouwe oudjes.
De favoriete zijn bij mij toch wel:
Golden Earring - Radar love
AC/DC - Highway to hell
Deep Purple - Highwaystar
Judas Priest - Breaking the law
Rob Zombie - Two lane blacktop

En dit nummer past eigenlijk niet bij dit forum:cool::
Buddy Guy - Mustang Sally

Nu was ik wel benieuwd wat jullie favoriete lange afstand nummers zijn.
 
Je hoort toch vaak dat de rock-muziek lekker is voor onderweg. Zelf heb ik meer aan trance, maar dan alleen als ik alleen rij. Anders gaat gewoon de radio erop ofzo.

Mijn favoriet voor lange afstanden (en eigenlijk ook voor korte afstanden) is de radioshow van Above & Beyond, Group Therapy Radio (vroeger Trance Around the World). https://itunes.apple.com/nl/podcast/above-beyond-group-therapy/id286889904?l=en&mt=2
 
Volkswagen  Golf Mk7.5  1.5 TSI 150pk 
Leuk om al die verschillende smaken zo te lezen! Big Grin

Voor mij onderweg is het of inderdaad de rock of drum and bass Stick Out Tongue
Lekker 2 uitersten, maar het bevalt mij zeer goed :mrgreen:
Ohjah, ergens er tussen in heb ik ook nog 2 favoriete podcasts: Don Diablo's en felix cartal's weekend workout ;)

Dat is het zo'n beetje wat je in mijn auto aan kunt treffen qua muziek :)
 
VW  6R  1.2TDI 
voor mij alles van rock/metal/pop-rock/punk tot rnb/rap/grime tot dubstep/dnb/liquid dubstep/ambient en alles ertussenin.
Ik hou alleen niet van nederlandstalige muziek.

wat betreft podcasts: Going Quantum Podcast.
voor mij mn favoriet.

en soms eens wat cabaret voor tussendoor of in de file.
Kan ik tenminste nog een beetje lachen Stick Out Tongue
 
VW  Polo 6R Blue GT, Polo 6C GTI  1.4 TSI ACT, 1.8 TSI 
Blue October is echt een hele goeie band uit Amerika, bij ons in Nederland slechts bekend door het nummer 'Hate Me'. Ze bestaan al vele jaren en vanaf hun allereerste cd druipt de klasse er van af. Voor diegene die benieuwd is wat ze spelen, kijk maar eens op Bol.com voor Blue October en klik op de geluidsfragmenten bij de aangeboden cd's. Mocht je trouwens belangstelling hebben in hun cd's, koop ze dan rechtstreeks uit Amerika, ten eerste vind je daar al hun cd's en ten tweede is het goedkoper. (bv via CD Universe.com)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik download regelmatig yearmixen of kwartaal mixen en dan vooral dance.
Ook ben ik geabonneerd op een aantal podcasts via Itunes en die zijn dan weer gesynchroniseerd met mijn Iphone of Apple TV om in de auto te luisteren.

Maar luister ook veel concerten en dan erg gevarieerd van Kings of Leon tot de Toppers en van Qlimax tot Symphonica in Rosso.

Kortom lekker gevarieerd :)
 
trance en dance verzameling, van onbekend tot bekend.
maar ook wel hardstyle en abn.
armin van buuren een van mijn favorieten.

daarnaast radio 538, of slam fm.
hangt allemaal beetje van tijdstip af.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!