Fase 1 VAG en JD

Ik neem aan dat je een nieuwe polo krijgt/heb gekocht. Ik stel voor de auto eerst een aantal weken/maanden niet te tunen.... Anders weet je ook niet wat het verschil is ;) Ik kan het je wel aanraden. De auto rijdt van zichzelf prima.....maar na een stage 1 tuning rijdt de auto gewoon heel goed/vlot voor een 1 liter 3 cilindertje. Vanaf de 3de versnelling is hij zeer vlot. Ook op de snelweg merk je verschil als je vanaf 100km pu het gas intrapt om even in te halen.
 
VW  Polo AW  1.0 TSI 135pk (by VAG Techniek) 
Ik neem aan dat je een nieuwe polo krijgt/heb gekocht. Ik stel voor de auto eerst een aantal weken/maanden niet te tunen.... Anders weet je ook niet wat het verschil is ;) Ik kan het je wel aanraden. De auto rijdt van zichzelf prima.....maar na een stage 1 tuning rijdt de auto gewoon heel goed/vlot voor een 1 liter 3 cilindertje. Vanaf de 3de versnelling is hij zeer vlot. Ook op de snelweg merk je verschil als je vanaf 100km pu het gas intrapt om even in te halen.

Mooi. En wordt de gasresponse ook aangepast of moet dat apart via vcds?
 
VW  Polo AW Highline  1.0 
gasrespons heeft niets te maken met tuning/vermogen. Het is puur hoe gretig het pedaal op druk reageert. Met die wat nerveuzige 1.0 3 pitter in mijn Fabia vond ik daar niets mis mee. Eerder dat het wat minder kon dan meer
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
Aan wat voor soort kosten moet je denken voor fase 1 tuning? Ik geloof dat mijn 75pk dan naar de 85 gaat?

Klinkt geinig. Voor een juist bedrag zie ik dat wel zitten.

Als de prijzen niet openbaar mogen kan iemand mij dan een pm sturen? Zowel bij jd als bij vag? Danku²
 
Volkswagen  Polo 9N  1.4 75pk 
Aan wat voor soort kosten moet je denken voor fase 1 tuning? Ik geloof dat mijn 75pk dan naar de 85 gaat?

Klinkt geinig. Voor een juist bedrag zie ik dat wel zitten.

Als de prijzen niet openbaar mogen kan iemand mij dan een pm sturen? Zowel bij jd als bij vag? Danku²
Voor zo'n motor zonder turbo, heeft het zo goed als geen zin; JD doet het niet eens, VAG weet ik niet (denk het ook niet)
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
  • Leuk
Waarderingen: Scribbie
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!