Fabrieksgarantie Polo 6r

mobiliteitsgarantie wil dus zeggen dat je ze maar hoeft te bellen en dat ze je komen helpen/halen, het maakt niet uit waar. Je auto wordt door hun naar de dichtstbijzijnde VW garage gebracht voor reparatie (die na de fabrieksgarantie dus niet meer gratis is) en je krijgt dan vervangend vervoer, of ze helpen je ter plekke. Heb het zelf al een paar keer ondervonden, ze komen gelijk om je te helpen. ;) ;) ;) Goeie service van VW.
 
Armo zei:
graafie, het is toch zo dat VW zelf alleen komt als je in de buurt van je dealer zit ? Het kan ook zijn dat ze ANWB voor je inschakelen..
Nee, je belt het mobiliteitsnummer, die vragen waar je staat en die zoeken dan uit waar de dichtstbijzijnde VW garage zit. Die garage wordt dan door hun gebeld en die krijgen dan opdracht om je te helpen. Die zullen dus zsm een monteur sturen.
 
VW Schakelt 9 van de 10 keer de ANWB in, die hebben veel meer ervaring met strandingen en een gewone vw dealer heeft ook geen servicewagen.
Dealers gaan alleen op service naar bedrijfswagens en hebben daar wel een speciale service auto voor.
 
Armo,
Ik heb het zelf ervaren met een splinternieuwe auto. Dit was dan wel bij mij thuis. Er bleek een kapotte accu in te zitten, die is ter plaatse vervangen en een dag later kon ik weer het nummer bellen want achteraf bleek dat ook die accu kapot was. Toen hebben ze in eerste instantie de wagen mee genomen naar de garage en kreeg ik dus vervangend vervoer.
Toen ik de auto dus na een paar dagen weer op kon halen heb ik gelijk gevraagd wat ik moest doen als mijn auto ergens onderweg stil zou komen te staan. Toen werd mij dus verteld dat ik gewoon het mobiliteitsnummer kon bellen en dat zij dan de dichtstbijzijnde VW garage in zouden schakelen en geen ANWB. (als je daar geen lid van bent wordt het een duur geintje toch?)

Net even op de site gekeken van mobiliteitsgarantie VW, daar staat toch wel weer wat jij hebt meegemaakt (ANWB dus) óf er komt iemand van de dichtstbijzijnde VW garage, óf een andere professionele hulpverlener. Hmmm....hopelijk wel gratis dan. :? :? :?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!