Even Voorstellen

Hallo ik ben Leen bijgenaamd Turbo62 en ik kom uit het Zeeuwse Schone Land .
Sinds vorige week in het bezit van een Tornado rode 3 deurs Polo 6r 1.2 12v comfortline .
Voor de aanschaf van de Polo 36 jaar Mazda gereden ,maar aangezien er in het huidige aanbod van Mazda niet veel leuks meer te vinden was in de vorm van een 3 deurs ben ik verder gaan kijken en kwam ik een leuke Polo van 2011 tegen met bijna alle toeters en bellen .
En aangezien ik al wat ervaring met VW heb was de keus snel gemaakt mijn kids hebben beide Golf gereden waar ik genoeg aan gesleuteld heb en de oudste rijd momenteel al 5 jaar Polo tdi Bluemotion .
Nu zal ik toch wel niet veel aan de Polo gaan sleutelen qua gezondheid van mij maar er valt ook weinig te sleutelen aan de nieuwe generatie auto`s van tegenwoordig met al die computers .
Ik heb mij eigenlijk op het forum aangemeld om als ik een keer een storing heb op het forum iets kan vinden voordat ik naar de garage ga die veel geld vragen tegenwoordig alleen al voor een diagnose .
En ik ben ook een naar oplossingen voor de USB aansluiting op de radio te maken zodat ik er weer een stick kan gebruiken.
 
Volkswagen  Polo  1.2 12v comfortline 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!