Even voorstellen

Een goede avond iedereen,

Ik wil me even voorstellen, ik ben Pascal, ben 25 jaar en krijg morgen mijn witte polo bm met alles erop en eraan.
Echter heb ik nog wel wat dingen die er aan moeten gaan gebeuren waaronder een xenon setje inbouwen.
Ik lees alleen verschillende berichten, de een gaat voor een h4 setje, terwijl de ander de koplamp units vervangt voor h7 en er een h7 setje inbouwd.
Iemand hier ervaringen mee?
Ik hoop dat jullie me met deze keus kunnen helpen.

Groetjes Pascal
 
welkom en veel plezier met je auto! Big Grin
over h7 kan ik je niks zeggen en qua h4, daar kan ik je morgenavond(eigenlijk vanavond dus al) meer over vertellen ;)

maargoed, 't ligt er net aan wat jou budget is voor beter zicht, als je een studenten budget hebt zoals ik dan is de h4 makkelijker en heb je wat meer dan zou ik zeggen de h7, maargoed ik heb er geen ervaring mee dus zou je evt informatie over in moeten winnen :cool:

oh en verder ben ik wel benieuwd naar de mooie foto's van je bakkie! Big Grin
 
VW  6R  1.2TDI 
Hierbij een foto van mijn auto:

20111029134950-1.jpg
 
De foto is wat klein, misschien is op "mijn album" kijken, een makkelijk foto upload programm dat zelfs ik begrijp! ;) , maar op het eerste gezicht zie hij er mooi uit! Ben wel benieuwd nar een detail foto van de velgen!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!