Voorstellen Even voorstellen

Boyke

Lid
Beste leden van dit forum,

Ik ben sinds 1 jaar in het bezit van een polo aw 2018. Daarvoor reeds 2 polo 6 R gehad. En rij daarmee al 13 jaar Polo. Ik ben erg loyaal aan Polo zoals je kunt lezen.

Nu vind ik het ook leuk om zoal wat klusjes te doen aan mijn auto. LEES : Parkeersensoren bouwen, radio klussen, led lampen plaatsen , camera inbouwen etc. De nieuwste hype is ambient light inbouwen. Deur 1 is inmiddels af.

Nou loop ik een klein beetje vast met de achteruitrijcamera en vroeg ik me af of er hier iemand is met VCDS die mij hiermee zou kunnen helpen om deze te coderen. De inbouw heb ik al af. Het is waarschijnlijk alleen nog coderen voordat ik beeld krijg. Nou heb ik zelf een Carly apparaat gekocht maar kom er daar helaas niet mee uit.

Ik hoor graag of er iemand (regio zuid Holland of omstreken) is die mij hierbij kan helpen.

Met sportieve groet,

JAWA

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!