Even voorstellen

Martini

Bekend lid
143
73
57
Hallo iedereen, bij deze even een voorsteltopicje. Ik ben Martijn, 30jr en kom uit omg. Oss. Voorheen gereden in een VW Golf II, Polo 6N, VW Bora, en nu in een VW Lupo.

21105840_1485078368227596_1569429752527833481_n.jpg

Deze gaat binnenkort plaats maken voor een nieuwe wagen, waarschijnlijk een Polo 6R TDI. Hopelijk op dit forum net zo leuk als voorheen op andere fora, ga hier zeker een hoop leren gok ik zo ;)
 
Volkswagen  6R  1.6 TDI 140PK / 320Nm @VAGTechniek 
  • Leuk
Waarderingen: Mischa en Sven Huls
Welkom naamgenoot, ik zit al te kijken waar de foto gemaakt is maar herken het niet.
Wat zal jij erop vooruit gaan de lupo weg en naar een polo.:mrgreen:
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 BlueMotion 
Thnx! Haha had ook niet verwacht dat iemand het herkende, is bij mn ouders op de oprit in Oijen, klein dorpje aan de maas ;)
 
Volkswagen  6R  1.6 TDI 140PK / 320Nm @VAGTechniek 
  • Leuk
Waarderingen: Martien
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!