Even voorstellen..

Hallo allemaal,
Ik ben Gerard en kom uit Noord-Brabant. Sinds enkele weken in het bezit van Polo.
Hieronder enkele foto's.

IMG_2200.JPG IMG_2201.JPG IMG_2198.JPG

De letters op de achterkant zijn inmiddels verwijderd en andere kentekenverlichting is besteld:).

Verder heb ik nog geen andere plannen om te veranderen, maar als je eenmaal gaat lezen op dit forum begint wel e.e.a. te kriebelen om dingen te gaan doen, denk bijvoorbeeld aan chippen;)!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo GP Edition R  1.2 TSI 90 pk 
Hallo allemaal,
Ik ben Gerard en kom uit Noord-Brabant. Sinds enkele weken in het bezit van Polo.
Hieronder enkele foto's.
IMG_2200.JPG
IMG_2201.JPG

IMG_2198.JPG

De letters op de achterkant zijn inmiddels verwijderd en andere kentekenverlichting is besteld:).

Verder heb ik nog geen andere plannen om te veranderen, maar als je eenmaal gaat lezen op dit forum begint wel e.e.a. te kriebelen om dingen te gaan doen, denk bijvoorbeeld aan chippen;)!
Knappe auto.
Veel plezier hier, welkom ...
 
  • Leuk
Waarderingen: GvdK
Iemand ervaring met een tikkend geluid bij de motor?
Want?
Een motor mag als die aan staat geen geluid maken?
Motiveer je vraag,
misschien dat zelfs de zoekfunctie je vraag al beantwoord.
Er zijn namelijk wel meer geluidjes die vreemd gevonden worden langs gekomen hier.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
Want?
Een motor mag als die aan staat geen geluid maken?
Motiveer je vraag,
misschien dat zelfs de zoekfunctie je vraag al beantwoord.
Er zijn namelijk wel meer geluidjes die vreemd gevonden worden langs gekomen hier.
Het lijkt namelijk zodra de motor aanstaat en je een klein beetje gas geeft dat er een rateltje/tikkend geluid in de motor zit. Bij de volkswagen dealer erkennen ze het geluid, maar kunnen ze er niets aan doen. De auto is een dag naar de garage geweest daar hebben ze bij Volkswagen het probleem/geluid voorgelegd en zeggen dat het hoort er is ook geen tpi (wat dat precies betekend weet ik niet) voor geschreven. Weet nu eigenlijk niet wat ik nog kan doen.
 
Volkswagen  Polo GP Edition R  1.2 TSI 90 pk 
Het lijkt namelijk zodra de motor aanstaat en je een klein beetje gas geeft dat er een rateltje/tikkend geluid in de motor zit. Bij de volkswagen dealer erkennen ze het geluid, maar kunnen ze er niets aan doen. De auto is een dag naar de garage geweest daar hebben ze bij Volkswagen het probleem/geluid voorgelegd en zeggen dat het hoort er is ook geen tpi (wat dat precies betekend weet ik niet) voor geschreven. Weet nu eigenlijk niet wat ik nog kan doen.
dat tikkend geluid is ook nog als je bv motor stil legt & je hoort het dan als je uit de wagen stapt? Stick Out Tongue
heb ik ook bij de mijne gehad maar is denkik weggegaan met de tijd. heb nu 6000 Kms erop staan.
grtz
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 90PK 
dat tikkend geluid is ook nog als je bv motor stil legt & je hoort het dan als je uit de wagen stapt? Stick Out Tongue
heb ik ook bij de mijne gehad maar is denkik weggegaan met de tijd. heb nu 6000 Kms erop staan.
grtz

Nee als de motor uit is hoor ik het ook niet. Er staat nu zo'n 32 dzd km op.

Het liefst zou ik zelf de bovenkant eraf halen en dan kijken alleen heb ik daar helaas geen verstand van[emoji30]
 
Volkswagen  Polo GP Edition R  1.2 TSI 90 pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!