Even voorstellen: Van up! naar Polo

Hoi forumleden,

ik ben op het forum nog een beetje aan het zoeken waar wat moet, maar hopelijk is dit de plek om mijzelf te introduceren.

Ik ben 28 jaar en woonachtig in omgeving Groningen. Tot voor kort was ik forumlid van het VW Up Forum omdat ik een VW Up! heb gereden. Met veel plezier heb ik ruim 90.000km gereden met het witte karretje! Helaas bleek de Up! GT een warmhoudertje voor de Up! rijders... Dus vandaar een overstap naar een Polo.

Ik heb me kortgeleden ook aangemeld op het GTI Forum maar vond daar vooral Golfrijders. Leuk die dikke Golfjes GTI, maar voor mij niet weggelegd. Dit forum lijkt heel wat beter te voldoen aan mijn wens meer over de Polo te weten te komen en alle upgrades te zien.

Sinds een aantal weken ben ik in het bezit van een Polo en ben er weg van. Aanvankelijk wilde ik het vorige model kopen, maar begreep dat daar nogal wat problemen waren met olieverbruik. Ook heb ik nog even gewikt over een BMW 220 coupe, maar voor het basismodel BMW heb je een redelijk gevulde VW, dus die keuze was snel gemaakt.

In de toekomst nog een paar kleine wensen:
- zwart wrappen van de spiegelkappen
- zwart wrappen van het witte dakdeel (tussen open dak en spoiler)
- mogelijk op termijn een rondje langs JD tuning, waarmee ik ook iets met de DSG bak wil, want die trekt kennelijk niet meer dan 250nm koppel..
- witte binnenverlichting en verlichting van de voetdelen; zou voor beiden overigens niet weten hoe dit moet

Hopelijk vind ik antwoorden op de vraag hoe ik die laatste aanpassingen doe op dit forum.

Groeten,
High-up! ;)
 

Bijlagen

  • image2.JPG
    image2.JPG
    599.5 KB · Weergaven: 212
  • image3.JPG
    image3.JPG
    1,011.1 KB · Weergaven: 209
  • image6.jpeg
    image6.jpeg
    35 KB · Weergaven: 210
  • image7.jpeg
    image7.jpeg
    22.8 KB · Weergaven: 196
  • image14.jpeg
    image14.jpeg
    28.9 KB · Weergaven: 198
  • image15.jpeg
    image15.jpeg
    38.6 KB · Weergaven: 196
  • image16.jpeg
    image16.jpeg
    21.7 KB · Weergaven: 148
Volkswagen  Polo GTI  1.8 TSI 192pk 
Dank jullie wel! Leuk om te horen!
Zijn er nog meer mensen die een 2015 GTI hebben (besteld)?
Dikke kans. Ik rij dagelijks van Groningen naar Assen (en terug).

Hoi, High-up en andere leden.
Mijn Polo is ook aan vervanging toe en indien opnieuw een polo dan zeer waarschijnlijk de GTI 6C.
Heb eigenlijk een vraag. Zitten de Led koplampunits (via NL dealer) in de basis uitvoering van de GTI 1.8Tsi ?

Vraag dit omdat alle plaatjes in de 2015 brochures de Led koplampen laten zien. Weet dat in Duitsland Led wel een optie is, maar prijsverschil is dan ook behoorlijk groot met NL (2500 tot 3000). Lijkt mij dat er genoeg mensen zijn die afgaan op de plaatjes en als dan blijkt dat bij oplevering de auto er heel anders uitziet dan verwacht, komt dit het merk niet ten goede lijkt mij.
Heb tot nu toe nog geen NL foto's gezien met ander type koplampunits, neem aan dat niet iedere koper nog eens ruim 900euro extra neer gaat leggen, zoals de configurator aangeeft. Terwijl de wagen al 27 - 28k gaat kosten.
 
Volkswagen  Polo 6C 2deur GTI  nn'echte 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!