Even voorstellen: Tim_87 en zijn GTI AW

He Hallo,

Dacht kom ook maar eens naar het forum, vooral om wat vraagjes te plaatsen (beginnende met waar kan ik chiptunen) :)
Ben dus Tim (goh), ondertussen al 30+ (goh) en ben de bereider van een Plain White (mijn benaming) Polo GTI AW.
Hier en daar wat opties zoals;
- Velgen
- Info Active Display
- LED Lampen pakket
Voor de rest is hij vrij standaard, maar eerlijk gezegd heb ik ook niet veel meer nodig.
Kom vanaf een Fiesta ST150 uit 2005 dus ik heb nu al 10x meer knopjes in de Polo als dat ik uberhaubt had.
Nog steeds alles aan het ontdekken, en heb in de 2 maanden tijd dat ik hem rijdt toch al 8000KM gereden.
Gaat lekker dus, en hij is goed ingereden.

Hier wat foto's, want ik heb een beetje zitten wrappen (kan tegen inkoopprijzen aan wrap komen en dan is het het risico wel waard om een beetje aan te rommelen).1.jpg 1.jpg 2.jpg 3.jpg WTHJ5292.JPG
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 TSI 200PK 
Welkom Tim en veel leesplezier!
Chippen kan bij JD Engineering of VagTechniek dé chiptuners van Vag auto’s naar mijn mening.
Zelf bij VagTechniek gedaan.
8000 km in 2 maand tijd?
Mooie gti trouwens
 
VW  Polo 6C/Golf 7  TSI Engine 
Mooie bak! mijn gti nu een maandje en 5 dagen al 6200 km gereden :eek: chippen kan bij JD of Vag techniek maar is nog niet beschikbaar, Bij jd geinformeerd en de Ecu is nog niet gekraakt
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Mooie bak! mijn gti nu een maandje en 5 dagen al 6200 km gereden :eek: chippen kan bij JD of Vag techniek maar is nog niet beschikbaar, Bij jd geinformeerd en de Ecu is nog niet gekraakt

Dank, jou zwarte variant mag er ook zijn!
Ik had inderdaad ook al een aantal tuners gesproken, meeste weten het nog niet want ze hebben de auto nog niet gehad en andere geven idd aan dat de ECU nog niet gekraakt is... hoop dat ze het snel voor elkaar krijgen.

Heb jij trouwens ook zo'n "last" van de door VW gemonteerde banden?
Mijn exemplaar gaat stuiteren bij stoplicht accelereren en ik wordt ondertussen wel een beetje koekoek daar van.
Ga denk even andere voorbanden kopen ergens, zit nu te twijfelen tussen P ZERO en PilotSport 4....
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 TSI 200PK 
Dank, jou zwarte variant mag er ook zijn!
Ik had inderdaad ook al een aantal tuners gesproken, meeste weten het nog niet want ze hebben de auto nog niet gehad en andere geven idd aan dat de ECU nog niet gekraakt is... hoop dat ze het snel voor elkaar krijgen.

Heb jij trouwens ook zo'n "last" van de door VW gemonteerde banden?
Mijn exemplaar gaat stuiteren bij stoplicht accelereren en ik wordt ondertussen wel een beetje koekoek daar van.
Ga denk even andere voorbanden kopen ergens, zit nu te twijfelen tussen P ZERO en PilotSport 4....
klopt inderdaad, met launch stuitert die niet, maar met normaal weg trekken en wielspin trekt die nog net je versnellingsbak niet uit elkaar, Dunlop sp sportmaxx 2 zaten onder me gte die vond ik wel lekker, had dit al bij de dealer gevraagd gelijk toen de auto binnen was
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
  • Leuk
Waarderingen: Tim_87
Dank, jou zwarte variant mag er ook zijn!
Ik had inderdaad ook al een aantal tuners gesproken, meeste weten het nog niet want ze hebben de auto nog niet gehad en andere geven idd aan dat de ECU nog niet gekraakt is... hoop dat ze het snel voor elkaar krijgen.

Heb jij trouwens ook zo'n "last" van de door VW gemonteerde banden?
Mijn exemplaar gaat stuiteren bij stoplicht accelereren en ik wordt ondertussen wel een beetje koekoek daar van.
Ga denk even andere voorbanden kopen ergens, zit nu te twijfelen tussen P ZERO en PilotSport 4....

Dit is ook een aanrader Tim
 

Bijlagen

  • 5A3BD1F9-A46B-46CB-B55F-7DFBE33BF06D.jpeg
    5A3BD1F9-A46B-46CB-B55F-7DFBE33BF06D.jpeg
    225.8 KB · Weergaven: 38
VW  Polo 6C/Golf 7  TSI Engine 
  • Leuk
Waarderingen: Tim_87
Welkom! Mooie wagen! En zeker al goed ingereden! Ben zeer benieuwd hoe de uitkomst is als ze de code voor t chippen hebben gekraakt!
Van wat ik weet is dat de 2.0 in de polo een geknepen versie uit de GTI is, JD dacht zelf aan 290-300 pk omdat de intercooler en inlaat iets anders / kleiner is dan de golf gti
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
  • Leuk
Waarderingen: Tim_87
Van wat ik weet is dat de 2.0 in de polo een geknepen versie uit de GTI is, JD dacht zelf aan 290-300 pk omdat de intercooler en inlaat iets anders / kleiner is dan de golf gti

Ik ben al content als ik 250PK en 380NM kan pakken hoor..
Die Golf 7 GTI Performance gaat dat niet bijhouden hoor, hij was nu al niet heel veel sneller :)
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 TSI 200PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!