Even Voorstellen Thunder - Polo 1.2 TSI Highline 2013

Beste mede polo liefhebbers,

Afgelopen maand kijk ik al aardig wat rond op dit forum en ik heb vandaag foto's gemaakt dus laat ik me eens voorstellen.

Ik ben Frank, 18 jaar en bezit een 2e hands polo (Van mijn oom overgekocht) 1.2 TSI Highline edition met het bouwjaar 2013. De kilometerteller staat rond de 33.500. Heb een aanpassing gedaan aan deze polo en dat is een uitlaat sierstuk.
Ik heb nog meer plannen:

RNS 315
16 of 17 inch velgen
Sportpedalen
Misschien nog xenon koplampen.

Daarbij is mijn hobby ook fotograferen. Hierbij wat foto's

Groetjes Frank

_DSC0948_02.JPG _DSC0950.JPG _DSC0962.JPG _DSC0965.JPG _DSC0971.JPG _DSC0972.JPG _DSC0934_01.JPG
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6C GTI  1.8 TSI 192PK 
Kan je gelijk meedoen met foto van de maand :) ziet er goed uit.
Heb er gelijk een ingestuurd Big Grin

Mooie auto, m'n moeder heeft er ook al een in die kleur, anders had ik 'm misschien ook wel in Pepper Grey gekocht Big Grin Ziet er strak uit!
Mooie polo
hele mooie kleur ook :):cool:
Ik vind het zeker ook een mooie kleur!

18 en zo'n auto... doe je goed man Big Grin welkom!!
Doe mijn best haha dankje.
 
Volkswagen  Polo 6C GTI  1.8 TSI 192PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!