Even voorstellen: Storm koot

Misschien gewoon keertje proef laten rijden in full options en gechipt polo! Je vriendin zal verstelt staan van acceleratie! En kan vervolgens jaren meegaan met redelijke prijsklasse. Indien je toch meer PK's wil (rond 200) raad ik je andere autoklasse aan, golf of audi wellicht, dus misschien alvast wat sparen voor volgende.

Hoeft niet perse 200+pk was leuk geweest maar heb liever dat er dagelijks mee gereden kan worden zonder dat ie kapot gaat.
Ik ken verder niemand in mn nabije omgeving die een gechipte polo 1.2tsi heeft zal wel even bij een tante van mij vragen of ik even een rondje mag rijden die heeft een 1.2tsi met handbak.
 
Volkswagen  Caddy/polo  1.6tdi 
Hoeft niet perse 200+pk was leuk geweest maar heb liever dat er dagelijks mee gereden kan worden zonder dat ie kapot gaat.
Ik ken verder niemand in mn nabije omgeving die een gechipte polo 1.2tsi heeft zal wel even bij een tante van mij vragen of ik even een rondje mag rijden die heeft een 1.2tsi met handbak.

Chiptuning van 40 pk is nogal verschil maar alsnog goed idee om 1.2 tsi ff uit te proberen qua rijgevoel/ervaring! Met in achterhoofd 40 pk extra dus. Ik weet niet of er harde bewijzen zijn dat polo's betrouwbare auto's zijn die lang meegaat maar grotere motor of wellicht diesel telt idd mee voor langere auto duur. Voor de rest heb ik niet veel verstand, misschien dat iemand kan aanvullen. Wat mij betreft is polo prima auto voor dagelijks gebruik. Extra bonus is alle technisch snufjes met CarPlay etc. :mrgreen:
 
Volkswagen  POLO 6R R-Line  1.2 TSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!