Even voorstellen: Ruben-67

Leuk wagentje voor zijn vrouw zo verlaagd en met die velgen haha :)
 
Volkswagen  Caddy  @ 102 Pk / 250 Nm DSG | Ex: Audi RS3 2.5L TFSI 5-Cil @ 367 Pk / 465 Nm | Ex: VW Polo 6R 1.2 TDI Bluemotion @ 101 Pk / 232 Nm 
  • Haha
Waarderingen: Ruben-67
Is er in nederland iemand die een dq250 swap heeft gedaan?
De dq250 is nagenoeg niet in te bouwen in de polo.
De reden dat er een dq200 inzit heeft allemaal met de inbouw ruimte te maken .
Deze ruimte is in de polo zeer beperkt.
De dq250 is aanzienlijk groter dan de dq200.
Ik meende dat er wel een bedrijf/iemand deze swap een keer heeft gedaan , maar dit is niet makkelijk te realiseren , helaas
 
Volkswagen  Golf GTI ED35  2.0TSI 
Ja ik denk dat het wellicht ook een kleinbeetje geluksfactor is?
Najaa geluk wil ik het niet bepaald noemen. De dq200 kan niet heel erg veel nm’s aan.
En aangezien een 1.6 tdi gechipt redelijk wat koppel heeft , is dit vaak te veel voor die bak.
Het kan wel lang goed gaan , maar de levensduur beïnvloed je er wel mee.
 
Volkswagen  Golf GTI ED35  2.0TSI 
Najaa geluk wil ik het niet bepaald noemen. De dq200 kan niet heel erg veel nm’s aan.
En aangezien een 1.6 tdi gechipt redelijk wat koppel heeft , is dit vaak te veel voor die bak.
Het kan wel lang goed gaan , maar de levensduur beïnvloed je er wel mee.
Hmm dat is inderdaad wel iets om mee te nemen in de overweging tot chippen...
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI 90pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!