Even voorstellen: Robster - Polo AW GTI 2.0 TSI

Robster

Bekend lid
139
59
67
Hallo allemaal,

Ik ben Rob, ben sinds een week of twee in het bezit van een blauwe Polo AW GTI 2.0 TSI uit 2018 met 11k km op de teller. Wat een fijne auto en een geweldig blok.
Ben al een aantal weken aan het meelezen, interessante onderwerpen en al meteen aangestoken om een aantal dingen aan te passen.

Als eerste:
- een aantal VCDS aanpassingen
- Spiegels zwart wrappen en eventueel het dak ook
- Verlagen met Eibach Pro kit

In een later stadium:
- 19" velgen
- Milltek uitlaat
- Chippen zodra deze beschikbaar zijn
- eventueel LED koplampen als het wat goedkoper wordt (zaten helaas niet geleverd als optie, auto is import uit Denemarken)

Groeten Rob
 
Volkwagen  Polo AW GTI  2.0TSI 200PK 
  • Leuk
Waarderingen: Johan
Welkom Rob; ik vroeg me al af hoe je aan een blauwe komt

Ik heb hem zakelijk geleased, was sowieso weinig keuze omdat er weinig marge GTI's te koop staan.
Er stonden er een stuk of 4 te koop en na afweging welke de beste in de opties zat de blauwe aangeschaft die bij een Hyundai dealer in NL te koop stond.

Is blauw hier als kleur niet te krijgen op een GTI? Op de VW site is die namelijk ook niet te configureren.
 
Volkwagen  Polo AW GTI  2.0TSI 200PK 
Ik had begrepen van Rob dat de kleur samenhangt met de afkomstigheid van de auto uit Denemarken. Hier is de kleurkeuze uiterst beperkt; wit, rood, grijs en zwart
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
Ik had begrepen van Rob dat de kleur samenhangt met de afkomstigheid van de auto uit Denemarken. Hier is de kleurkeuze uiterst beperkt; wit, rood, grijs en zwart


Erg raar van VW om die ene kleur in het ene land wel en in het andere land niet beschikbaar te maken...
Vind blauw erg mooi en had die kleur gekozen als ik een GTI AW zou kopen... Op gaspedaal.nl staan
er trouwens 10 te koop. Ook met 8 of 10 km op de teller... Misschien is ie toch in het blauw te bestellen
nu of in een periode hiervoor ?

 
Laatst bewerkt:
Ja, ik misschien ook wel als het een nieuwe was geweest. Nu had ik geen keus en ben ik, hoewel ik het zelf nooit had gekozen, bepaald niet ontevreden met het wit
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
Ja, dat zou niet alleen gek zijn, maar regelrecht nalatig. Ik betwijfel dan ook in hoeverre dit verhaal klopt.
Ik zoek het even uit.
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
Nou, in de configurator kun je dus kiezen uit wit, rood, zwart en grijs. Heb de vraag gesteld in de VW chat en men zoekt het uit
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
Misschien is blauw nu tijdelijk niet leverbaar.

Ik weet zeker dat je maanden geleden wel blauw kon figureren op de auto.
Ik durf bijna met zekerheid te zeggen dat deze kleur ook te bestellen was op de GTI
 
VW  Polo GTI  2.0 TSI 
Ja, dat zou natuurlijk kunnen. Maar in dat geval duurt dat tijdelijk nu al een behoorlijk tijdje. Men heeft beloofd me hieromtrent nader te informeren.
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
  • Leuk
Waarderingen: JBurn
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!