Even voorstellen: Rick

Hallo allemaal,

Sinds afgelopen zomer ben ik de trotse bezitter van een Polo 6c 1.4 tdi uit 2015.

Ik heb ondertussen met veel plezier al 12000 kilometer met de polo afgelegd. Ik begin de polo nu een beetje saai te vinden dus ik ga er wat dingetjes aan veranderen denk aan:
17 inch pretoria velgen, zwarte embleems, andere grill en ik ga het interieur wat opleuken. Op de foto is te zien hoe mijn polo er nu uitziet. Als iemand nog iedeeën heeft om mijn polo wat leuker/sportiever te maken hoor ik het graag
IMG_20180927_193339_666.jpg
 
Volkswagen  Polo 6c bluemotion  1.4 TDI Stage1 @ 115PK & 280NM 
Verlagen zat ik ook aan te denken maar gaat dit niet ten koste van het comfort? Is er iemand die een mooi verlagingssetje weet voor niet al te veel geld?
 
Volkswagen  Polo 6c bluemotion  1.4 TDI Stage1 @ 115PK & 280NM 
Vandaag ben ik de hele middag bezig geweest met de auto en naar mijn mening mag het resultaat er zijn.
Ik heb zwarte spiegelkappen gemonteerd, een andere grill met zwart embleem geplaatst, badges op de achterkant verwijderd, een ander pedalensetje gemonteerd en de kentekenplaatverlichting vervangen voor led.
Het zwarte logo voor de kofferklep komt als het goed is morgen binnen.
IMG_20190110_164018.jpg IMG_20190110_141737.jpg IMG_20190110_163948.jpg
 
Volkswagen  Polo 6c bluemotion  1.4 TDI Stage1 @ 115PK & 280NM 
  • Leuk
Waarderingen: mausie en kawazxr
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!