Even voorstellen: Rempjuh

Hi Allemaal,

Mijn naam is Remco (22) en ik kom uit Veenendaal.
Ik kende deze site al een tijdje via een vriend, maar nu in de tijd aangebroken om zelf eens een account aan te maken en mee te gaan in het forum.
Echt lache om te zien hoe graag mensen elkaar zoveel enthousiasme kunnen delen over elkaars auto.
Ik wil er graag bij horen.

Dus bij deze, hier is mijn polo 1.6 TDI uit 2010.
29417
Hij is erg opvallend op de weg door de sport kit die erop zit en de felle rode kleur.
Voor sommige mensen net iets te tokkie, voor mij de ideale auto.
Deze auto heeft standaard +- 80pk, maar ik heb deze gechipt gekocht waardoor deze rond de 130 pk heeft.
En met de koppelkracht van de 1.6 diesel moter, is hij binnen 10 seconde op de 100.
Ook zorgt de koppelkracht ervoor dat je altijd druk voelt tijdens het optrekken, wat het rijden sportief en leuk maakt.

Op het gebied van aanpassingen doe ik vooral veel aan het uiterlijk.
Ik heb de remklauwen rood geverfd en heb ik de het interieur gewrapped.
Daarnaast ben ik zelf ook bezig met dingetje te zoeken die er leuk bij staan zoals stickers, carbon wrap.
Allemaal dingen die leuk lijken en waar je een dag aan besteed om het later er maar weer af te halen Stick Out Tongue
29419

Je zal deze auto zien op de A30 en de A28 waar ik altijd rij om naar werk toe te gaan.
Als jullie me zien, steek maar een vingertje op. Ik neem altijd een extra blik op een mooie polo.

Yoo!
 

Bijlagen

  • Front.jpg
    Front.jpg
    189.6 KB · Weergaven: 13
  • view.jpg
    view.jpg
    217.2 KB · Weergaven: 20
  • met jos.jpg
    met jos.jpg
    218.8 KB · Weergaven: 20
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI 
Flitsende bak maat. Tof die sportkit eronder! Ik wil ook het e.e.a. gaan wrappen alleen verliep het mij niet zo goed dus ik hou het lekker zo Stick Out Tongue
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
Flitsende bak maat. Tof die sportkit eronder! Ik wil ook het e.e.a. gaan wrappen alleen verliep het mij niet zo goed dus ik hou het lekker zo Stick Out Tongue

Hahaha komt bekend voor. Het ziet er vaak niet professioneel genoeg uit om het erop te houden.
Op Youtube ziet het er easy uit, maar zelf doen is een heel ander verhaal.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI 
Welkom!
Het is geen tokkie polo hoor haha. Bij het woord tokkie denk ik aan zo'n vachtje om het stuur heen, en dan nog, ieder mag lekker zelf weten wat die doet, anders zouden we allemaal heel saai dezelfde polo hebben.
(Btw, laatste foto, rechter polo, van mij :cool:)
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105PK 
Hahaha komt bekend voor. Het ziet er vaak niet professioneel genoeg uit om het erop te houden.
Op Youtube ziet het er easy uit, maar zelf doen is een heel ander verhaal.
Precies.. ik rij alleen op de A15 helaas trouwens.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!