Even voorstellen: Reinier en zijn Polo 6R BM 01-2011

Dank je HakanC

Aan jullie nog een vraag; heb gisteren contact gehad met een firma die een RNS 510 (nieuw, origineel VW) versie F te koop heeft. Hij wil m'n RNS 310 inruilen en dan wil hij er 1000,00 bij hebben. Voor dat geld wordt ie ingebouwd en geprogrammeerd op m'n telefoon voorbereiding.

De vraag is, is dat t waard volgens jullie? Is er iemand van jullie die eventueel interesse heeft in mijn RNS 310?

En ik heb trouwens nog de touch adapter (met scherm) over. Als iemand daar nog interesse in heeft........ Big Grin
 
PoloBM zei:
En een 510 is ook nogal gewild bij het dievengilde.

kom je smorgens bij je auto zit er een gat in de deur en in het dashboard :shock: :shock:

Ik denk dat de Zenec net zo gewild is wat dat betreft en dan heb ik het nog niet over dat ze het verschil misschien niet eens kunnen zien :cool:

Gewoon goed verzekeren is de oplossing ;)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!