Even voorstellen: Randy - Opzoek naar andere Polo

Hallo Allemaal,

Mijn naam is Randy, 25 jaar en rij momenteel in een Polo (2000) 1.4 -16V Comfortline.
Na zes jaar met plezier in deze auto te hebben gereden, ben ik opzoek naar een andere Polo.

Zijn onderstaande eisen een beetje realistisch?
Budget: 7500 - 9000 - Bouwjaar 2010 - 2014
- Zwart
- Onder de 140K KMs
- 4 Cilinders
- Mistlampen
- Benzine
- Climate control

Ik zoek een sportief uitziende auto en die "luxe" uitstraalt. (-> Wat de Polo natuurlijk al heeft vanzichzelf)
Na aanschaf wil ik een RCD 330+ erin zetten, na de vele positieve reacties op dit forum.

Bij één Auto wezen kijken, maar zag achteraf op het kenteken dat de auto een aparte nieuw waarde had en geen APK sinds 12-2015. Het ging hierbij ook om een import auto (weet niet of dat uitmaakt)

Hebben jullie tips in mijn zoektocht? Is het beter om mijn huidige zelf te verkopen of in te ruilen? Weinig waarde gok ik.

Bedankt!
 
Volkswagen  Polo  1.4 
welkom Randy,

Let goed op met de TSI, er zijn hier een aantal forumgenoten die jou hier meer informatie over kunnen en willen verstrekken (motorcodes die je moet mijden oid)

veel succes met je zoektocht!
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk|  Volkswagen Kever 1970 1600i 46pk 83Nm 
Welkom Randy! Import is niet erg zolang er een kloppend tellerrapport of onderhoudsboekjes bijzitten met de standen. Nu vallen er aardig wat polo’s te vinden in je prijsklasse als je niet bij dealers kijken! Ik heb zelf een Highline uit 2011 bij een dealer gekocht dus ik was wat meer kwijt helaas.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
Kleine update voor de geintresseerde:
Aankomende vrijdag mijn andere Polo ophalen.

Volkswagen Polo 1.2 TSI BlM. Comfortline – 2013 - Zwart
102K gelopen - ketting wordt vernieuwd - 17’Inch velgen/ Climate control

Snelle updates:
  • RCD 330+ erin zetten aangezien er een standaard radio in zit.
    Bij iemand nog een nieuwe te koop of tips? Of is dit geen goede radio? Lees verschillende reacties op dit forum.
  • Achterramen laten blinderen.
Voor de liefhebber nog een Polo te koop;)
https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/volkswagen/m1440071093-volkswagen-polo-1-4-55kw-2000-zwart.html
 
Volkswagen  Polo  1.4 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!