Even voorstellen: Polo GTD 1.6 TDI

Mijn naam is Mike.
Ik ben woonachting in de omgeving gemeente Emmen.
Ik ben straks in november 1 jaar trotse eigenaar van mijn polo 6r.
Van het bouwjaar 2012.
Highline/match uitvoering
Motor: 1.6 TDI 105 pk
Kleur:'metallic grijs

Nu dat ik bijna een jaar deze vette polo in bezit heb.
Heb ik een aantal dingen al aangepast naar mijn smaak.
Als eerste heb ik een set nieuwe velgen aangeschaft. Het zijn mooie 17 inch hoogglans zwarte pretoria velgen
met 4 nieuwe vredestein zomerbanden. Een week later heb ik ook direct de remklauwen blauw gespoten wel zo mooi vind ik zelf. Vervolgens heb ik een maand daarop nog een GTD grill gekocht en gemonteerd.
En sinds twee weken geleden heb ik de hele voorkant van mijn polo aangepakt. Waaronder de mistlamp kappen/ondergrill met chromen sierlijst in de voorbumper. Deze zijn nu namelijke hoogglans/matzwart geworden. En tot slot de GTD grill met de twee chromen sierlijsten die zijn nu ook zwart meegespoten.
Een week der op heb ik men polo nog verlaagd met een setje verlagings veren.
En heb trouwens nog wat aangepassings door gevoerd met OBD eleven/ VCDS aan mijn polo.
Oja bijna vergeten te vertellen ik heb de voorste en achter logo's ook nog vervangen voor hoogglans zwarte logo's.

Dat is dus wat ik tot nou toe aan mijn polo heb gedaan. Er zijn nog wel een aantal dingen die ik later nog
graag zou willen aanpassen aan mijn polo 6R
Zoals de rns 310 vervangen voor een discover media MBI2.
Originle tellerunit vervangen voor een polo gti tellerunit.
Xenons verlichting of misschien led verlichting zelfs.
GTD stuur en nog meer dingen eventueel.

Voor de foto's check mijn galerij even.
Ik ben ook trouwens te volgen op insta via de naam: pologtd6r.
Daar staan onderander video's en foto's van mijn polo GTD :)

Leuk om met jullie kennis te mogen maken liefhebbers van polo's
Mocht u vragen hebben laat gerust een reactie achter.
 
Volkswagen  Polo 6r  1.6 TDI 105 pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!