Voorstellen Even voorstellen! Polo 9N1 1.2 - 12v (AZQ) BJ. 2003

Beste allemaal!

Graag wil ik me voorstellen. Ik ben Chris en ik heb een Polo 9N1 met een 1.2 motor. Verder niet heel veel bijzonders. Het is een basic uitvoering met een blackmagic zwarte lak.

Ik heb eigenlijk altijd VAG gereden. Ooit in het bezit geweest van een Audi A4 1.8t van 1995 zo ook een Passat 3C welke ik nog steeds in mijn bezit heb.

Ik houdt me geregeld bezig met VAG auto's en voer zelf beurten en reparaties uit. Ook beschik ik over de mogelijkheid om de auto uit te lezen en eventuele aanpassingen te doen.

Ik hoop op dit forum een hoop te mogen leren en daar waar mogelijk zelf ook mijn kennis te delen. Tot gauw!

p.s. ik zal mijn profiel verder bijwerken en aanvullen met eventuele foto's.

edit: ik sta ook altijd beschikbaar om forumleden te helpen met bijvoorbeeld uitlezen van foutmeldingen e.d. Mijn locatie is Zuid Limburg
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Volkswagen Polo - 9N30V4 (Trend) 2008  1.2i - 6v (BBM) 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!