Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ingevoerd uit BelgiëWekom Timo,
Leuk gedaan dat TSI embleempje in je grill.
Heb je de Polo zelf uit Duitsland of een ander land opgehaald?
Ik heb een filmpje gezien op YouTube van een polo 6 r waar de achterklep automatisch open gaat. Wie weet hier meer van en wat zou ik nodig hebben? Gr timo
zie het nu pas zal kijken als ik terug ben van vakantie bedanktVolgens mij zit je nummerplaat rechtsboven niet overal achter de uitstulpingen van de houder geklikt....
heb je hier bij gebruikt welke onderdelen?[HOW-TO][6R][EXTERIEUR] Automatische achterklep
Hallo iedereen! Aangezien blijkbaar nog niemand de tijd heeft gevonden om een how-to te plaatsen hier, dacht ik bij mezelf dat het eens tijd werd daarvoor. Nou wil ik voor deze how-to TOTAAL GEEN lof oid krijgen, omdat deze geschreven is door Reinier! Hij is helaas al een hele tijd niet...mypolo.nl
Bij mijn eigen auto
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.