VM407
Bekend lid
Bel Cartronic nou maarja alles ligt klaar hier.. even kijken waar ik het ga doen en afspraak inplannen.. kan niet wachten!

Volkswagen
Polo AW
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Bel Cartronic nou maarja alles ligt klaar hier.. even kijken waar ik het ga doen en afspraak inplannen.. kan niet wachten!
Hoef je niet te wachten tot 11:00 want dat kan ik je ook wel vertellen, gaan ze niet doen. Wilde ze bij mij ook niet. Schijnt ook nogal een dingetje te zijn afs installeren. Waarom zou je dat persee willen dan?hahah ja heb gister gebeld en net ook... maar ze gaan pas 11 uur open vandaag en op maandag gesloten..
Als hun het voor 550 doen inclusief die levelling systeem, dan kies ik voor hun..
oh meen je dat nou.. kut joh.. JaHoef je niet te wachten tot 11:00 want dat kan ik je ook wel vertellen, gaan ze niet doen. Wilde ze bij mij ook niet. Schijnt ook nogal een dingetje te zijn afs installeren. Waarom zou je dat persee willen dan?
Ja dat kan ook wel, maar dan mag je de knip nog wel ff trekken ben ik bang, tenzij je het zelf installeert en codeert natuurlijk. Ik dacht ook is een must, maar heb er nog geen een keer van wakker gelegen en mijn tegenliggers ook niet. Maar als je het kan missen kan je het zeker doen.oh meen je dat nou.. kut joh.. Ja
ik wil het gewoon origineel hebben..
Je hoort toch die levelling erbij te hebben...
dit is die OG set die je nodig hebt..
https://www.kufatec.com/en/volkswag...s-leveling-complete-set-for-vw-polo-aw1-43190
Ja dat kan ook wel, maar dan mag je de knip nog wel ff trekken ben ik bang, tenzij je het zelf installeert en codeert natuurlijk. Ik dacht ook is een must, maar heb er nog geen een keer van wakker gelegen en mijn tegenliggers ook niet. Maar als je het kan missen kan je het zeker doen.
Het is niet persee nodig, je kan ze handmatig afstellen en werkt dus prima, ik verblind verder niemand tot nu toe.
Wat je zegt, het is heel gaaf vind ik ook hoor, alleen vond ik het niet waard, kost al gauw paar honderd euro als je het laat doen.
De set, het inbouwen het coderen, veel werk hoop geld.
Ik kan niet in je knip kijken natuurlijk dus je moet zelf bepalen of jij nog een paar honderd kan missen om dit te laten doen of zelf doen natuurlijk.
bedoelde meer de AFS hehe.de reparatie kit haal ik nu bij loek parts.. Kost 20 per lamp...
En ja begreep dat die ophangpunten heel snel
breken met een ongeluk..
Dus zodoende..
ja ik zal zeker foto’s
gooien hier zodra die klaar is..
ok, ja zijn echt wel van een legit seller gekocht.. en weet niet precies waar je op doelde, maar ze breken 9 van de 10 keer af bij een botsinkje. Dit vertelden meerdere garages mij..bedoelde meer de AFS hehe.
Die ophangpunten heb ik toch me twijfels / andere mening over.
maar goed dat je ze kan maken iig!
Welkom en mooie bak!
Wie weet zie ik je nog voorbij rijden in Rotterdam. Dan ga ik wel ff tuteren![]()
tuteren laan, altijd guut bruur..
Ja mijn auto ken je niet missen.. Dus je zal me wel zien
Bruur wij tuuteren laaan
haha
Komt goed!
Jij rijdt denk ik in Zuid? Ik zit momenteel tijdelijk in Noord, binnenkort weer terug in Zuid.
Bel Cartronic nou maar![]()
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.