Even voorstellen, met cross polo

Hoi, ik ben Ruben uit Hoogezand.
Nu aantal maanden in bezit van cross polo uit 2006, (vorige cross van mieppii's hier op form).
Hiervoor aantal jaar in 6N2 gereden.

Kwam hier de auto tegen en zo ook aangemeld. Ondertussen mieppii's verhaal al aantal keer gelezen wat ie allemaal had gedaan in verleden.

De grote remschijven vond ik wel mooi staan, dus nu ook op zoek naar een setje. Mocht iemand wat weten wat past hoor ik graag.

Staat momenteel op 17" pirelli winter banden. Wacht op set MAK wolf velgen 18" waar ik de zomer banden op doe.

Verder heeft inmiddels de radio een update gekregen, en ben bij voorkant nog wat aan experimenteren met carwrappen.

s!ApKaIFD5-XZAk37cd0yl_Kg_joC_
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 9n3  1.9 tdi 
Welkom hier! Super nette polo, erg origineel!:cool::mrgreen:

Bedankt, ja momenteel op wat chiptuning na vrij origineel. Nog op zoek naar sportkat/ downpipe. Daarmee is ie in verleden naar 151 pk gebracht. Toen bij verkoop terug naar origineel gebracht.
Verlagen vind ik zelf niet iets voor een cross, is in verleden ook gedaan bij deze.
Evenals bigbrake, wat ik ik wel erg mooi vind en op zoek ben naar set passende remklauwen.
 
Volkswagen  Polo 9n3  1.9 tdi 
Volkswagen  Polo 9n3  1.9 tdi 
  • Leuk
Waarderingen: Maik
Inmiddels paar nieuwe velgen voor de zomermaanden..
kreeg wat tegen de ruit tijdens rijden en kwart van de ruit barste, daar nieuwe in met zonneband in het glas..
En afgelopen week de auto in de wax gezet.
IMAG0470.jpg IMAG0472.jpg
 
Volkswagen  Polo 9n3  1.9 tdi 
  • Leuk
Waarderingen: DeeOow
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!