Even voorstellen: KevinMVH

KevinMVH

Nieuw lid
Goedemiddag mede polo liefhebbers,
Mijn naam is Kevin en ik ben 22 jaar oud.
Sinds mei dit jaar ben ik in het bezit van een polo 1.0tsi bluemotion uit 2016.

Ik hou er wel van om auto's aan te passen en zo was ik ook van plan om dat met de polo te gaan doen.
Allereerst de vraag van waar het verschil zit tussen de 6r en de 6c. Volgens kenteken zou mijn auto een 6c zijn maar als ik bij de bestuurderskant het portier open maak staat er een label met type 6r

Ik ben zelf helemaal weg van een Golf R32 maar omdat dit nog even buiten handbereik ligt leek het me mooi om misschien een diffuser te bestellen die de gaten heeft voor zo'n type uitlaat. Ik al uren op internet lopen zoeken en kwam steeds uit bij het probleem van 6r of 6c, mocht iemand iets weten,ik hoor het graag.

En ook de vraag zou het in het geval van een bluemotion dan om alleen een achteraanzetstuk gaan of om een hele bumper

Alle hulp is welkom en ik hoor graag van jullie.

Mvg,kevin

Volkswagen  Polo 6C 
Dag Kevin,

Welkom hier!
Productie van de Polo 6r is gestopt begin 2014. hierna is er een kleine update doorgevoerd (achterlichten, dashboard, bumpers en nog wat kleine zaken) en de 6C geboren!

veel plezier met je Polo!

Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk| 
Dit zijn 2 foto’s van mijn auto. Ik heb nog geen foto van de achterkant maar dit is gewoon een dichte bumper. Mijn uitlaat zit hier achter verwerkt en is dus niet zichtbaar aan de buitenkant. Ik ben nu dus op zoek naar een diffuser of een aanzetstuk om dit op de achterkant van een r32 te laten lijken. Zodra dat ik zoiets gevonden heb kan ik verder en zal er een andere uitlaat onder komen.

Voor de rest zou ik misschien ooit nog de ramen laten tinten en een ander setje velgen. Ik woon in Sprang-capelle als iemand nog tips heeft of goede adresjes laat het me weten

Gr kevin

Bijlagen

• E68ED569-37BF-4233-8C31-CEFFBD5F9956.jpeg
    E68ED569-37BF-4233-8C31-CEFFBD5F9956.jpeg
    2.9 KB · Weergaven: 34
  • 44D196DC-120A-40ED-BAB2-ABDD5A793C27.jpeg
    44D196DC-120A-40ED-BAB2-ABDD5A793C27.jpeg
    3 KB · Weergaven: 36
Volkswagen  Polo 6C 
De foto's zijn echt miniatuur, misschien iets mis gegaan bij het uploaden.

Maar voor wat het lijkt is het een 6R. De 6C had een andere bumper. Google maar een Polo 6C en vergelijk de bumper met jouw auto.

Volkswagen  Caddy 
Het is een 6C, 6R is ook geen 1.0Tsi geleverd.
Hij lijkt erg op een 6R van buiten omdat hij precies t zelfde uiterlijk heeft als een 1.2tdi.
Zal wel met de bluemotion gedoe te maken hebben om zuiniger te krijgen.

Wat al eerder gezegd is, plaatwerk is van 6R en elektra etc van 6C.

Enne welkom:)

Volkswagen  Polo AW 
Gezien de kleur en de wielen onder de auto is dit echt een 6C! Ook de motor en het bouwjaar verraden dit al!

Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk| 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!