Even voorstellen: GregPolo (Polo 6C 1.2 TSI 2014 Highline)

Hallo allemaal,
Ik ben Greg uit Rotterdam.
Sinds 2 maanden ben ik in het bezit van een zwarte VW Polo 6C van eind 2014 5deurs in de Highline uitvoering.
Ik heb in +/- 2003 al eerder een VW Polo gehad uit 1998, mijn eerste auto, dat was een 1.6 Milestone als ik me niet vergis.
Tot 2 maanden geleden had ik een Seat Ibiza Copa plus uit 2011 met een 1.2 TDI motor. Helaas in de prak gereden dus
tijd voor wat nieuws... en ben overgestapt naar benzine.
Ik denk dat ik de basis Highline uitvoering heb met geen extra opties zoals navigatie. Helaas. En geen auto lichten. Maar ik ben er dik tevreden mee.
Wat ik wil doen (tot nu toe) :
- led interieur lampjes, denk alleen dat ze te fel zijn (rees onderweg besteld bij aliexpress)
- led nummerplaatverlichting, ben op zoek naar een die niet te fel is.
- misschien de speakers vervangen in de achter deuren voor wat meer power. iemand ervaring hierin ? zo ja welke ?
- dagrijverlichting vervangen voor led als dat mogelijk is zonder storing en te veel gedoe?
- uitzoeken of auto lichten makkelijk te instaleren zijn ( ik las iets over de schakelaar vervangen)
Verder ben ik een beetje aan het meelezen op de forum voor wat tips en mogelijkheden.
zie foto's hieronder :)
:cool:polo 122014 1.jpgpolo 122014 2.jpgpolo 122014 3.jpg
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 90pk 
  • Leuk
Waarderingen: Frank Cross Polo
Welkom, mooie highline! Als je wel een regensensor hebt hoef je volgens mij alleen maar een losse paarse draad bij te prikken die achter je schakelaar zou zitten en wat coderen. De DRL led had ik ook, werkte prima. Had ik ook van ali.

Ik kan je een chiptuning stage1 aanraden, maakt het rijden nog leuker :)
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!