Even voorstellen: Glenn

Hallo mijn naam is Glenn.
Ik ben 22 jaar en rij al 4 jaar tevreden mijn Polo 6R 1.2 TSI 105pk. Huidige kilometerstand is 103.000.
Ik heb kleine aanpassingen gemaakt aan de auto, dit zijn;
- Shark eyes
- 17 Inch Scorpion Velgen
- Chrome sierstuk
- K&N openlucht filter
- Witte 24 LED mistlampen
- Bluetooth binnen verlichting
- Grijze biesjes op de moterkap en zijkant
- Leuke versterker (Pioneer TS-WX70DA)

Ik heb hem vandaag weggebracht om hem te laten chiptuning in Brunssum.
Daarbij is me aangeraden dat ik de openlucht filter moet verwijderen wegens performance issues.

Ik dacht, meld me ook maar eens aan als tevreden polo rijder.
 

Bijlagen

  • 1528822976249.jpg
    1528822976249.jpg
    11.5 KB · Weergaven: 61
  • 1518593017977.jpg
    1518593017977.jpg
    21.7 KB · Weergaven: 60
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6R Style Edition  1.2 TSI 130PK 
Ha die Franklin,
Ik heb in Duitsland binnenverlichting gekocht die aangesloten moet worden op de 12Volt.
Maar om de stertkte,kleur of patroon te veranderen heb ik een App op mijn telefoon dat werkt via bluetooth.

Foto kan ik nu helaas niet maken omdat hij op de rollerbank staat voor te chippen
 
Volkswagen  Polo 6R Style Edition  1.2 TSI 130PK 
Ha die jay,
Ik heb ze nu 4 jaar en heb zelf ook een xenon pakketje gekocht. Mooi 8000k dus niet overdreven blauw en of fel.
De mistlampen ga ik voor je opzoeken. Ik heb deze nu ook 2 jaar en altijd en maar ook altijd aan. Enkele ledjes zijn uitgevallen maar dat zie je gelukkig niet.
 

Bijlagen

  • 1528818649871.jpg
    1528818649871.jpg
    17.6 KB · Weergaven: 16
Volkswagen  Polo 6R Style Edition  1.2 TSI 130PK 
Aha ok cool.
Plaats je deze in je hemel verlichting?
Of bij de voeten?
Lijkt wel een leuke optie!
Als je wel kan laten zien.... post dan maar wat foto's.
Thanks

Ik plaatst ze bij de voeten. Met behulp van een App (LedBle) kan ik hier alles mee doen qua kleur en sterkte.
Ik zal vanavond een video of een paar foto's maken. Helaas kan ik tergelijk niet spelen met het licht dus ik zal hem op 1 kleur moeten houden
 
Volkswagen  Polo 6R Style Edition  1.2 TSI 130PK 
  • Leuk
Waarderingen: Franklin Golf4TDI
Ha die jay,
Ik heb ze nu 4 jaar en heb zelf ook een xenon pakketje gekocht. Mooi 8000k dus niet overdreven blauw en of fel.
De mistlampen ga ik voor je opzoeken. Ik heb deze nu ook 2 jaar en altijd en maar ook altijd aan. Enkele ledjes zijn uitgevallen maar dat zie je gelukkig niet.
Is dat dan je mistlamp of ook je dagrij?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!