Even voorstellen: gabrielseinen

Hallo iedereen,


Ik ben Gabriël en woon in Nieuw Vennep (NH)(Regio Schiphol)

Thuis hebben wij twee Polo’s, waarvan een 6R uit 2010 met een 1.2 TSI 105Pk, gebruikt de dame voor woonwerk en boodschappen etc. En voor de leuke ritjes hebben we de recente GTI (2.0 TSI)
De GTI is er sinds augustus 2018, de auto is voorzien van een glascoating behandeling. Qua uitrusting is de GTI op een achteruitrijcamera met ‘’bijna’’ alles erop en eraan besteld. Inmiddels alweer 23000 km’s ermee gereden.

Graag wil ik hier wat inspiratie opdoen, en leuke ideeën kunnen delen .
In de toekomst zou ik een Milltek uitlaatsysteem eronder willen hebben. Over het schakelgedrag van de DSG ben ik slecht te spreken, al is dat een bekend probleem bij veel bezitters van DSG transmissies.


Gr,

Gabriël Seinen
 

Bijlagen

  • DE46F182-EF47-4C90-8F9E-A0477D170846.png
    DE46F182-EF47-4C90-8F9E-A0477D170846.png
    5.2 MB · Weergaven: 37
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: DeeOow
De DSG kan beter (wat later in D en eerder in S opschakelen plus een "echte eerste"). Maar valt me alles mee na de DSG7 in mijn vorige Skoda's. Die heb ik in alle drie de gevallen laten aanpassen. Nu wacht ik er mee tot de motorische tuning mogelijk wordt. Vind het best te doen.
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!