Voorstellen CrazyTurk - Polo AW 1.5 DSG Highline Business R

Zit al een tijdje op het forum rond te neuzen maar sinds vorige maand de bestelling eindelijk geplaatst voor me nieuwe Polo.
Wordt helaas in Januari pas geleverd...

Knip en plak van offerte:
Kleur: Pure White
Velgen: Velgen 'Bonneville' bi-color, 17 inch lichtmetaal
Bekleding: Stoelbekledingen stof - titaanzwart
Advance pakket
LED pakket
R-line ex en interieur pakket
Model- & motoraanduiding op achterklep laten vervallen
Panoramaschuif-kanteldak, elektrisch bedienbaar
Spiegelpakket
XDS sperrdifferentieel
Digitale radio-ontvangst (DAB+)
High-end geluidsysteem Beats®
Mobiele online diensten (Car-Net): 'App-Connect' smartphone-integratie
Mobiele online diensten (Cat-Net): 'Guide & Inform Basis' abonnement
Navigatie-, radio-, en multimediasysteem 'Discover Media'
Radio- en multimediasysteem 'Composition Media'
Usb-aansluiting
Diefstalalarm
Licht & zichtpakket
 
Volkswagen  Highline Business R  1.5 TSI 150pk DSG 
  • Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: HoMi, Snowdude en Orrie
Welkom!(y) Mooi samengestelde Polo, alleen mis ik nu de Active Info Display in jouw "knip en plak" offerte? Of is dat een bewust keuze om geen digitaal dashboard te kiezen?
 
Volkswagen  Polo AW Highline R-Line DSG  1.0 TSI 135pk (VAGtechniek) 
Welkom!(y) Mooi samengestelde Polo, alleen mis ik nu de Active Info Display in jouw "knip en plak" offerte? Of is dat een bewust keuze om geen digitaal dashboard te kiezen?
Dat klopt. Misschien ben ik de enige maar ik vind die display zo cheapass uitzien... Geef mij maar die analoge tellers.
Zelfde idee als een Rolex dragen of een lelijke smartwatch :grin:. Enige waar zo een display goed voor is om te patsen op Snapchat :tearsofjoy:
 
Volkswagen  Highline Business R  1.5 TSI 150pk DSG 
  • Haha
  • Leuk
Waarderingen: capszz en VM407
Dat klopt. Misschien ben ik de enige maar ik vind die display zo cheapass uitzien... Geef mij maar die analoge tellers.
Zelfde idee als een Rolex dragen of een lelijke smartwatch :grin:
Ik kan het vanuit jouw standpunt ook begrijpen. Ikzelf zie het active display in de Polo al een enorme aanvulling, eerder twijfelde ik en was ik vooral analoog-minded, toch blij ervoor gekozen te hebben en vooral omdat de navigatie erg prettig is op zo een groot display ;) . In ieder geval nog even wachten voor jou en dan tegen die tijd veel rijplezier!
 
Volkswagen  Polo AW Highline R-Line DSG  1.0 TSI 135pk (VAGtechniek) 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!