BlueIridium58
Nieuw lid
Goed,
Klein stukje dan maar,
Sinds 1981 met auto's bezig, na het behalen van het Rijbewijs", eerste auto was een kever blauw metallic L96E, 1300 motor. Bleek achteraf helemaal verrot te zijn, toch twee jaar mee kunnen doen. Daarna, het is nu 1984, een kever 1302 S met schuifdak, Kenteken 64-37-ST, met gecontroleerde km stand: 76000. Kleur ook L96E. Gebruikt voor het woon werk verkeer. In 1991 begonnen met de restauratie hiervan. Tijdsduur van twee jaar. Het resultaat was uitstekend, Taxatierapport was toen fl 11000,- ( guldens). De auto verkocht in 2001, want er kwam gezinsuitbreiding. VW golf 1.8 GL, carb. Kleurnr: LP7V, kenteken: RD-37-BJ, aangeschaft met km stand: 177090. Heel veel werk aan gehad, maar het olieverbruik was 0,0 ! Bij km stand 259312 de auto verkocht. Sinds 2016 een VW Polo 6N2, 3 deurs, 1.4 16V, AUA motor, tot nu toe geen problemen gehad. Ondertussen alle schijven rondom vervangen en lakwerk van de klauwen etc. Nu alleen nog de distributieset vervangen, Conti CT957WP1, was bij Porza.nl € 122,36. Gereedschap heb ik bijna compleet, alleen voor de krukasbout heb ik nog geen sleutel. Wordt vervolgd.
Klein stukje dan maar,
Sinds 1981 met auto's bezig, na het behalen van het Rijbewijs", eerste auto was een kever blauw metallic L96E, 1300 motor. Bleek achteraf helemaal verrot te zijn, toch twee jaar mee kunnen doen. Daarna, het is nu 1984, een kever 1302 S met schuifdak, Kenteken 64-37-ST, met gecontroleerde km stand: 76000. Kleur ook L96E. Gebruikt voor het woon werk verkeer. In 1991 begonnen met de restauratie hiervan. Tijdsduur van twee jaar. Het resultaat was uitstekend, Taxatierapport was toen fl 11000,- ( guldens). De auto verkocht in 2001, want er kwam gezinsuitbreiding. VW golf 1.8 GL, carb. Kleurnr: LP7V, kenteken: RD-37-BJ, aangeschaft met km stand: 177090. Heel veel werk aan gehad, maar het olieverbruik was 0,0 ! Bij km stand 259312 de auto verkocht. Sinds 2016 een VW Polo 6N2, 3 deurs, 1.4 16V, AUA motor, tot nu toe geen problemen gehad. Ondertussen alle schijven rondom vervangen en lakwerk van de klauwen etc. Nu alleen nog de distributieset vervangen, Conti CT957WP1, was bij Porza.nl € 122,36. Gereedschap heb ik bijna compleet, alleen voor de krukasbout heb ik nog geen sleutel. Wordt vervolgd.
Bijlagen
-
DSC_0027.JPG939.1 KB · Weergaven: 30
-
WP_20180802_11_11_29_Pro.jpg1.1 MB · Weergaven: 32
-
WP_20180821_14_14_03_Pro.jpg1.5 MB · Weergaven: 28
-
WP_20180820_19_56_19_Pro.jpg1.3 MB · Weergaven: 28
-
WP_20190608_11_38_40_Pro.jpg1.7 MB · Weergaven: 28
-
WP_20190217_15_27_19_Pro.jpg1.3 MB · Weergaven: 28
-
WP_20190608_11_08_37_Pro.jpg1.6 MB · Weergaven: 27
Volkswagen
Polo 6N2