Benno Bloem
Nieuw lid
Goedendag!
Mijn naam is Benno Bloem en nu al een tijdje in het bezit van een Polo 9N.
Eerst wat over mijzelf: 27 lentes jong ondertussen. En nu 6 jaar werkzaam bij de Nederlandse Spoorwegen in de werkplaats van Amsterdam .
Hiervoor eigenlijk altijd wel Nissan of Honda gereden. Na ongeveer een jaar in een omgebouwde Civic (B18 motor, 2.5 inch catback etc, etc, ) te hebben gereden vond meneer de agent het wel welletjes ( logisch ook wel ). Uiteraard een W.O.K. melding gekregen. Hierdoor de Civic maar in onderdelen verkocht en de zoektocht begon naar een kleine zuinige auto.
Al snel kreeg ik deze polo aangeboden voor een schappelijke prijs.
Hij is uit 2004 en heeft ondertussen 163xx op de klok staan
Helaas wel aardig al wat kosten gehad. Denk aan de remmen voor en achter, accu, multiriem + spanner, kachel klep, handremkabels, bobine, en als laatste de ketting. Maar ondanks al deze dingetjes vind ik het echt een heerlijk autootje om in te rijden!
To do list:
- Ruitenwissermechaniek loshalen en smeren of vervangen.
- velgen opknappen
- ruitenwisserarm achter opnieuw monteren.
- misschien verlagings veren
-blinderen
Mijn naam is Benno Bloem en nu al een tijdje in het bezit van een Polo 9N.
Eerst wat over mijzelf: 27 lentes jong ondertussen. En nu 6 jaar werkzaam bij de Nederlandse Spoorwegen in de werkplaats van Amsterdam .
Hiervoor eigenlijk altijd wel Nissan of Honda gereden. Na ongeveer een jaar in een omgebouwde Civic (B18 motor, 2.5 inch catback etc, etc, ) te hebben gereden vond meneer de agent het wel welletjes ( logisch ook wel ). Uiteraard een W.O.K. melding gekregen. Hierdoor de Civic maar in onderdelen verkocht en de zoektocht begon naar een kleine zuinige auto.
Al snel kreeg ik deze polo aangeboden voor een schappelijke prijs.
Hij is uit 2004 en heeft ondertussen 163xx op de klok staan

Helaas wel aardig al wat kosten gehad. Denk aan de remmen voor en achter, accu, multiriem + spanner, kachel klep, handremkabels, bobine, en als laatste de ketting. Maar ondanks al deze dingetjes vind ik het echt een heerlijk autootje om in te rijden!
To do list:
- Ruitenwissermechaniek loshalen en smeren of vervangen.
- velgen opknappen
- ruitenwisserarm achter opnieuw monteren.
- misschien verlagings veren
-blinderen
Bijlagen
Volkswagen
Polo 9N